sobota 5. srpna 2023

Žaludek jako na vodě ...

... O2 se velice pilně snaží trénovat můj oběhový systém na zvládání stresu ...
... už několikrát se mu podařilo vytočit mě do běla ...
... přečíst si můžete ZDE, TADY nebo TADY ...
... když na to teď koukám, vytáčelo mě vždy tak jednou za dva roky ...
... v poslední době se však intervaly zkracují ...

... posledního půl roku mám při vyslovení O2 často žaludek jako na vodě ...
... být mi o nějaké to desetiletí méně, obávala bych se, zda náhodou nejsem v tom ...
... tak hluboká ta averze je ...

... naposled mi hnuli žlučí včera po ránu ...
... přišlo vyúčtování za červenec a v něm částka o stovku vyšší než měsíc předtím ...
... naštvaná žhavím linku 800 02 02 02 ...
... a samozřejmě poslouchám obligátní ...

... jsem virtuální síť O2 ...
... pak vložen mužský hlas ...
... Upozorňujeme volající, že všichni naši operátoři právě hovoří, volejte prosím nejlépe mezi dvanáctou a šestnáctou hodinou ...
... pak už klasika ...
 
... Jsem vaše virtuální asistentka Eva, řekněte mi, jaký problém chcete řešit ...
... pro urychlení jí pravím: Vyúčtování O2 ...
... Děkuji, přepojím vás ...
... a ejhle, místo vyzvánění a čekání na právě hovořícího operátora najednou klasické staré Chcete-li něco, zmáčkněte jedničku, chcete-li něco jiného zmáčkněte dvojku a blabla ...
... co mám zmáčknout k dotazům na výši vyúčtování stále neslyším ...
... Chcete-li řešit něco jiného, zmáčkněte devítku ...
... mačkám tedy devítku, protože opravdu nechci řešit nic z toho, co mi nabízely předchozí volby ...
... já chci vědět, proč mám ve vyúčtování stovku navíc ...
... očekávám, že budu čekat na operátora, protože jsem byla upozorněna, že všichni právě hovoří a tudíž to bude chvilku trvat ...
... jenže se ozve další automat, který mi vysvětluje, kde najdu poslední vyúčtování, jak mám zaplatit a jak přehled o všem najdu v Moje O2 ...
... proboha proč mi to vykládá, vždyť to vím ...
... po těchto informacích, které jsou mi k ničemu, protože je znám, se automat rozhodne, že už mi řekl vše a hovor prostě ukončí ...
... a jen tak mimochodem, v Moje O2 nic o tom, proč je vyúčtování o stovku vyšší, pochopitelně není ... 
 
... projdu se na balkon, abych maličko vychladla, a zkouším volat znovu ...
... tentokrát na virtuální asistentku Evu nereaguji a čekám, až se naštve a přepojí mě na operátora, i když varování, že všichni momentálně hovoří, mi mužský hlas neopomněl připomenout ...
... jenže ejhle ...
... volající přede mnou zřejmě uvěřili a telefon položili, aby nemuseli čekat, protože operátor to okamžitě zvedl ...
... ptám se, zda O2 potichu zdražovalo ...
... opatrné Nevím o tom ...
... dotaz na celé jméno a číslo za lomítkem rodného čísla ...
... a pak jsme zapředli zajímavý rozhovor ...
 
... Tak proč mám ve vyúčtování o stovku víc ...
... Máte pravdu, zdražovali jsme o padesát korun, váš tarif se teď jmenuje NEO+ Modrý, máte v něm více dat, taky O2 security na mobil i další elektronická zařízení a můžete si až třikrát do měsíce na 24 hodin zapnout volná data ...
... A poradíte mi, jak si mohu na tlačítkovém telefonu zapnout data? ...
... Vy nemáte chytrý telefon? Mám tu pro vás skvělou slevu ...
... Zadržte, vím, že máte v popisu práce něco mi prodat, ale já chytrý telefon nechci ...
... Ale to je škoda, opravdu ...
... Opravdu ne ...
... A nepotřebujete třeba druhé číslo, to by bylo o tři stovky levnější ...
... Nepotřebuju, kocour neumí telefonovat ...
... A co třeba rychlejší pevný internet ...
... Ne, rychlost, co mám, mi stačí ...
... A co třeba ...
... Nesnažte se, nic mi neprodáte. Můžete mi říct, proč mám třeba ve vyúčtování to vaše O2 security, když jsem před časem řekla některýmu z vašich kolegů, že ho nechci, protože na tlačítkovým telefonu je mi k ničemu a na PC mám jiný antivir? ...
... Ale my vám ho neúčtujeme, na faktuře máte nulu ...
... To ano, ale hned na tím jste mi přihodili tu stovku, o který se bavíme ...
... Ale o změně tarifu jsme vás informovali v červnovém vyúčtování ...
... V červnovém vyúčtování nic není ...
... Ale červnové vyúčtování je vyúčtování za květen, musí to tam být ...
... Dobře, podívám se, ale na to teď vážně nemám náladu, protože s tou stovkou navíc evidentně nic nenadělám ...
... No to asi ne. Ještě bych vám mohl nabídnout zadarmo na dva měsíce O2TV Bronzová, měla byste tak ...
... Děkuju, nechci, Modrá mi stačí, mnohem raději bych byla, kdyby konečně ta vaše slavná Nová O2TV začala fungovat pořádně  ...
... Vy s ní máte nějaké problémy? ...
... Ano, neustále ...
... A s čím máte problémy? ...
... Neustále Chyba prohlížeče, Nejste připojeni k internetu, přestože internet normálně běží, nebo taky Server error. Už mě nebaví stále dokola restartovat set-top-box nebo modem ...
... Rozumím. A zkoušela jste set-top-box vrátit do továrního nastavení? ...
... Ano zkoušela, dokonce byl i v servisu. Set-top-boxem to není, máte tam nejspíš programátorskou chybu ...
... Ale set-top-box ...
... Nezkoušejte to na mě. Mrkněte se občas na stránku https://www.vypadky24.cz/stav/o2. Lidi z celý republiky mají ty samý problémy a občas i dost nevybíravě vám tam nadávají. Zřejmě o té stránce ani nevíte, nebo to prostě neřešíte ...
... Ale my to řešíme. Ano, máme tam malou programátorskou chybičku, ale programátoři to zcela určitě řeší ...
... Ne, vy tam nemáte malou programátorskou chybičku. Vy jste pustili s velkým humbukem mezi lidi neozkoušenou verzi a teď nevíte, co s tím. Je hodně neseriozní spustit neodladěný program, chtít za to peníze a ještě zdražovat. I když pardon, tu stovku jste si přirazili na tarifu pro telefon, ne na TV ...
... A mohl bych vám ještě nějak pomoci? ...
... Nejspíš nemohl. Se zvýšením ceny za vaše služby-neslužby nic udělat nemůžete, ani programátorům asi nepomůžete. Alespoň jsme si pěkně popovídali. Ale byla bych docela ráda, kdybych si hodně dlouho nemusela s nikým od vás povídat, protože konečně bude všecko šlapat jak má ...
 
... telefonovat s jakýmkoliv operátorem O2 je jen ztráta času ...
... s vaším problémem vám neporadí, zato vám prodají cokoliv ...
... teda pokud se dáte ...
... to, že jednají vždy slušně se jim nedá upřít ...
... jen tu jejich naučenou asertivitu já považuju spíše za nasertivitu ...

... jo a zmínka, že "upravují" od 1. července cenu v červnovém vyúčtování (což je ovšem vyúčtování za květen) opravdu je, jen jsem jí tak nějak nevěnovala pozornost ...

Vylepšujeme Váš tarif O2 Spolu pro jednoho. Od 1.7.2023 jsou trvalou součástí Vašeho tarifu u níže uvedených mobilních služeb Data naplno, která Vám umožní neomezeně datovat plnou 5G rychlostí celých 24 hodin. Ke stejnému datu do tarifu přidáváme jako jeho součást službu O2 Security, která Vás chrání před zavirovanými stránkami, podvodnými e-shopy a dalšími hrozbami na internetu, a cenu Vašeho tarifu O2 Spolu pro jednoho upravujeme na 1 149 Kč s DPH měsíčně. V ceně už je zahrnuta služba O2 Security.
A abyste na Data naplno nemuseli čekat, dáváme Vám je v rámci naší kampaně do tarifu už teď – stačí si je aktivovat v aplikaci Moje O2. Jak Data naplno přesně fungují a všechny další podrobnosti najdete na www.o2.cz/data-naplno.
Podrobnosti k jednotlivým službám uvádíme zde:
Na čísle 721 ... ..7 máte ve své službě každý měsíc třikrát Data naplno a vyšší objem dat 4 GB a služba se nově jmenuje NEO+ Modrý.
Pokud s těmito změnami nebudete souhlasit, můžete služby do 1 měsíce bez sankce vypovědět.
 
... takže trvalou součástí mého tarifu jsou věci, které nechci a vlastně ani nemám šanci využít ...
... a to všechno jen za stovku měsíčně navíc ...
... moje chyba, že nemám chytrý mobil ...
... a ta poslední věta je nejhezčí ...
... pokud se ti to nelíbí, klidně můžeš služby bez sankce vypovědět ...
... jen zůstaneš bez TV, internetu i možnosti volání ...
... slušné vydírání ...
... syčáci vědí, že přejít k jinému operátorovi je vlastně jen z bláta do louže ...

Žádné komentáře:

Okomentovat