čtvrtek 6. června 2013

Kuchyně z Ytongu

O tom, jak vznikala myšlenka na kuchyni z Ytongu, jsem psala v příspěvku KUS VENKOVA V PANELÁKU. Dnes tedy další informace.

Dvířka jsem si nechala udělat na míru u truhláře. Jsou ze smrkového masivu. Sama jsem je mořila na modro. Dlouho mi trvalo, než jsem našla odstín, který jsem si vysnila. Nakonec jsem odhalila finskou firmu Tikkurila a její lazurovací laky Kiva s mým vysněným šedomodrým odstínem.

I s panty byl problém. Moderní jsem nechtěla a běžně dostupné "okenní" se mi nelíbily. Nakonec jsem odhalila jednu slovenskou firmu, kde měli přesně to, co se mi líbilo. I když poštovné bylo nakonec dražší, než panty ;o))

Madla jsem objevila v Baumaxu.

... pár pohledů na již "zabydlenou" kuchyň ...







... vyzděný je i parapet ...




Horních skříněk je jen několik. Vlastně přesně 2. Jedna širší nad dřezem, kde na pravé straně je odkapávač na nádobí a vedle police. No a napravo skříňka na hrnečky, skleničky a talíře. Pak už jen otevřené police. Některé i se "zábradlíčkem". Horní lištu zábradlíčka dělal jeden truhlář, šprušličky další ... já jen dala dohromady, namořila a nalakovala.



Mezi kuchyní a koupelnou je na míru dělané okno - dělal truhlář, který vyráběl i dvířka - já stranu do kuchyně mořila na modro, v koupelně zůstala přírodní barva, jen nalakovaná.
Okno byl vynikající nápad, přivádí do koupelny dostatečné množství světla. Pravda na čtení to není.
I poličko-garnýž nad oknem jsem dávala dohromady a mořila já.





Rampa se světly z původní kuchyně byla šedá, lampička oranžová. Nezbylo než sjednotit do odstínu slonová kost.




Tak a to jsou všecky fotky, které se mi podařilo vylovit z archivu.

Rekonstrukce je běh na dlouhou trať, zvlášť, když na to člověk zůstane v podstatě sám.

Slibuju však, že někdy přístě najdete pokračování ;o))

1 komentář:

  1. Veľmi príjemné osvieženie, po tých kdeakých "módnych" wenge, lakovaných, leštených a sklenených výkrikoch!
    Naživo musí byť kuchynka veľmi príjemná

    OdpovědětVymazat