... psala jsem o tom už nejednou ...
... o společnosti O2 patřící PPF třeba v posledním příspěvku ...
... multimiliardáře zákazník nezajímá ...
... zajímá je pouze a jen, aby zákazník řádně platil za objednané služby a zvyšoval tak počet miliard na účtě miliardářově ...
... a je jedno, zda služby, které zákazníkovi vnutí, fungují, jak mají ...
... důležité je neustále služby naoko zlepšovat ...
... například přidáním něčeho, co zákazník nechce, neboť to nepotřebuje, nebo dokonce ani nemá šanci využít ...
... vsugerujeme mu, že je jen chyba zákazníka, že nemá chytrý telefon a nemá tedy šanci využívat nabízená (vnucená) volná data na lavičce v parku ...
... a že se stále chytrému telefonu i přes úžasné nabízené slevy brání? ...
... nechceš, nechtěj, ale platit musíš a tečka ...
... milý zákazníku, svět se vyvíjí a my multimiliardáři víme nejlépe, co má zákazník chtít a tedy i využívat ...
... a proto také nemá smysl se ho ptát, zda to vůbec chce ...
... prostě mu to spustíme, přihodíme mu nějakou tu stovečku do vyúčtování, a když se mu to nelíbí, může si stěžovat akorát tak na lampárně na horním nádraží ...
... v posledním příspěvku jsem si postěžovala, že když slyším slovo O2, mám žaludek jak na vodě ...
... a to už od 28.2.2023 ...
... ten den jsem si ráno pustila ke kávičce O2TV ...
... maličko mě překvapilo, že se objevilo točící se kolečko, které avizuje, že se pravděpodobně nahrává aktualizace ...
... to, co na obrazovku posléze naběhlo, vypadalo velice efektně ...
... nejprve gratulace k tomu, že mám to privilegium využívat úžasnou a jedinečnou novou verzi O2TV ...
... pak zcela nový dizajn obrazovky ...
... zkusmo zkouším přepnout programy ...
... trochu jiná grafika, ale zvyknu si asi rychle ...
... důležité je, že k přepnutí stále stačí nacvakat číslo kanálu a ty zůstaly stejné ...
... program TV kanálů vypadá úplně jinak, přibylo velké okno s popiskem právě běžícího programu ...
... sice netuším, k čemu mi to je, ale budiž, hlavně že jsou tam větší písmenka, na ty malé z předchozí verze O2TV jsem si stěžovala TADY ...
... naopak mi vadí, že pokud si pustím program TV kanálů, zmizí zvuk kanálu, který jsem sledovala ...
... program jsem vždy zkoumala v krátkých mezerách mezi pořady sledovanými živě (třeba během losování nejrůznějších loterií, které mě nezajímají) a bylo fajn vědět díky zvuku, že další pořad, který sledovat chci, právě začíná ...
... pak juknu na nahrané pořady ...
... tady kupodivu zvuk zůstal, i když zcela zbytečně, protože nahrané pořady si přeci pouštím, když neběží nic, co bych chtěla sledovat živě ...
... ikonky se zvětšily a jsou naležato ...
... vejdou se tedy na řádek jen čtyři - s tím se dá žít ...
... to ovšem ještě netuším, co mě čeká ...
... když si chci večer pustit nahraný seriál, s hrůzou zjišťuji, že mi ikonka seriálu sice říká, že mám nahrané čtyři epizody, po rozkliknutí je tam však jen jedna, ta poslední nahraná ...
... žhavím linku 800 02 02 02 a nechávám virtuální asistentku Evu, aby mi neustále říkala, že neslyší ...
... ostatně nemá co slyšet, nic totiž neříkám, nechci mluvit s robotem ...
... když mi konečně naštvaně sdělí, že mě spojí s operátorem, dozvím se od mužského hlasu, že mám volat zítra, protože operátoři pracují jen mezi osmou a tuším sedmnáctou hodinou ...
... jen to asi zapomněli říct virtuální asistentce Evě ...
... zkouknu tedy alespoň pár jednotlivých nahraných pořadů, abych se trošku zklidnila ...
... ráno překontroluji, zda se nahrané seriály přeci jen neumoudřily, raději i zrestartuji set-top-box ...
... nic, stejné jako včera ...
... když mě konečně virtuální asistentka Eva přepojí na operátora a ten to zvedne, zjistím, že o nové verzi O2TV neví vůbec nic, natož pak o nějakých problémech s ní ...
... zato se mi snaží prodat telefon s úžasnou slevou, další číslo jen za polovic a nevím co ještě dalšího ...
... nakonec mě přepojí na jiného operátora, který sice také nic neví, ale kupodivu se nesnaží mi něco prodat ...
... zapíše si pár poznámek k nefunkčnosti nahraných seriálů ...
... snad je i předá fundovaným osobám ...
... večer jsem znovu vytočená - epizoda seriálu, která byla ještě včera nahraná, se přepsala tou, která běžela dnes ...
... a raději si pustím poč a upravím pár fotek z archivu ...
... takže po nezbytné kávičce po ránu opět virtuální asistentka Eva ...
... tentokrát se rozhodnu s ní prohodit nějaké to slovo a na její dotaz, s čím mi může pomoci, jí krátce, jak jsem žádána, sdělím jen "Problémy s novou O2TV" ...
... radostně mi odpověděla: "Děkuji. Spouštím diagnostiku, vyčkejte prosím" a po chvilce "Porucha na vašem zařízení byla předána k vyřízení technikům" a pak hovor ukončila ...
... tak už vím, že pokud se chci něco dozvědět, nesmím použít slovo problém ;o) ...
... po chvíli přišla SMS, že můj požadavek (nebyl můj, ale Evin) zaevidovali, pracují na něm a budou mě průběžně informovat ...
... no hurá, snad se konečně začne něco dít ...
... znovu se tážu operátora, co bude s tím nahráváním, že bych ráda, abych objednané a zaplacené služby mohla využívat ...
... a znovu po kolikáté už vysvětluju, že nechci chytrý telefon, ani ten se skvělou slevou, že nepotřebuju druhé telefonní číslo, protože kocour opravdu neumí telefonovat, a že nechci ani Bronzovou O2TV ...
... že prostě jen chci, aby ta jejich skvělá nová O2TV, kterou mi nainstalovali, aniž bych o ni žádala, fungovala jak má ...
... druhý den na můj dotaz na dalšího operátora v pořadí, kdy konečně s nahráváním něco udělají, že mi postupně mizí nahrané epizody seriálů se dozvídám, že pokud jsou z TV Nova, mám je zkouknout na Voyo, stačí zaplatit 159,- káčé měsíčně ...
... jediný seriál, na kterém mi opravdu záleží je Tohle jsme my, který vysílá ČTart ...
... hledám tedy na i-vysílání ...
... a nacházím ...
... akorát mám smůlu, protože již vypršela licence a tak nejde spustit ...
... tak si pustím alespoň Modrou krev, tu nejspíš na O2TV taky prošvihnu ...
... pak zkusím alespoň juknout na program kanálů ...
... na první pohled se zdá, že si mohu vybrat nejen z jednotlivých dnů, ale takové časový úsek, což se mi zdá docela přínosné ...
... jen teda netuším, jak se tam dostat ...
... šipkami doleva a doprava se mohu pohybovat v jednom kanálu po předchozích nebo budoucích pořadech ...
... šipky nahoru a dolů zase po kanálech s menším nebo větším pořadovým číslem ...
... jak se dostat na horní lištu se dny opravdu netuším ...
... nedokážu-li si sama poradit, použiju manuál ...
... kliknu tedy na velikánskou ikonu, na které se mě s úsměvem ptá Petr Čech, jestli nepotřebuji pomoci ...
... a nestačím žasnout ...
... nejprve je mi ukázána hlavní obrazovka s jednotlivými sekcemi jako "Právě teď v TV" nebo "Chci se dívat na" případně "Rozkoukané" a dalšími ...
... pěkné, ale tam se pohybovat šipkami dokážu a dokonce i rozkliknu bez manuálu ...
... dále mi vysvětlují, že přepnu na jiný kanál pouhým zadáním čísla kanálu ...
... to znám taky, co tam máte dál ...
... konečně program jednotlivých kanálů ...
... šipkou doleva a doprava, šipkou nahoru a dolů, ano, to už umím ...
... jak se dostat nahoru na datum mi neprozradí ...
... a pozor teď přijde do nejlepší, nejskvělejší, čím vás naše skvělá nová O2TV dostane do kolen ...
... jedním stiskem tlačítka si můžete vybrat sport, o který máte zájem ...
... v nabídce fotbal, hokej, tenis, bojové sporty, motosport, dál už nic ...
... zato si mohu vybrat svůj oblíbený fotbalový klub a na jediné obrazovce budu mít všecky jeho zápasy na nejrůznějších kanálech ...
... bomba, to se mám, a já hloupá to nevyužiju a chtěla bych raději jen zkouknout nahrané seriály ...
... to ale není všecko ...
... tentokrát děti, které si mohou vybírat pořady podle svých oblíbených postaviček ...
... začínám se stydět, že nejsem dostatečně senilní, abych alespoň tuto skvělou vychytávku využila ...
... výukové video skončilo, aniž bych se dozvěděla cokoliv, co bych mohla využít ...
... ano, určitě je spousta uživatelů O2TV, kteří budou nadšeně využívat ...
... třeba můj zeť a vnuk by určitě ocenili, že si fotbalové zápasy mohou vybírat podle svého oblíbeného klubu ...
... a vnučce by se líbilo vybrat si podle oblíbené kreslené postavičky ...
... jen mají smůlu, protože jim O2 tento skvělý dárek nenadělila ...
... mají stále starou O2TV, bez těchto vychytávek, ovšem s funkčním nahráváním ...
... jenže ho nevyužijí, protože ani netuší, že je něco takového možné, protože nemají potřebu nahrávání využívat ...
... já fakt nevím, proč si pro své pokusy s novou O2TV vybrali zrovna mě, a nevyzkoušeli si to raději na těch, kteří mají předplacené prémiové sportovní kanály ...
... ti by je vychvalovali až do nebes ...
... teda pokud to funguje, jak slibuje O2, já to nezkoušela ...
... já jen jednou zkoušela najít krasobruslení, když bylo mistrovství Evropy tuším ...
... trvalo mi hodně dlouho, než jsem se ke krasu proklikala a nakonec mi to nabídlo tu samou exhibici, jen na třech různých kanálech, i když přenosy jednotlivých kategorií byly v TV celý týden ...
... jestli takhle funguje i ten fotbal, tak nevím, jestli je to na ovace ve stoje ...
... no a pak jsem jednou, ani nevím proč, hrábla při listování v programu kanálů na klávesu zpět a kurzor se přesunul na lištu s jednotlivými dny ...
... to je opravdu intuitivní, použít k tomuto kroku klávesu zpět ...
... ale zaplať pánbůh, že jsem jí zmáčkla ...
... teď si to jen zapamatovat, a hlavně na vybraném dni nezapomenout zmáčknout klávesu OK, jinak se to vrátí zpět na současný program ...
... hodinové úseky jsou tam sice jen na parádu, ale i tak jsem spokojená ...
... jen ty nahrané seriály stále nefungují ...
... průběžně prudím operátory na lince 800 02 02 02 ...
... a průběžně dalšímu a dalšímu vysvětluji znovu a znovu, že opravdu nechci nic z toho, co mi nabízejí ...
... až mi konečně jeden z nich potichu špitne, že oni jsou obchodníci, oni mají za úkol nám něco prodat ...
... pokud potřebuji něco technického, mám použít chat, tam najdu i techniky ...
... po pár dnech zjišťuji, že se začaly starší nahrané díly objevovat ...
... zřejmě na tom opravdu někdo pracuje ...
... podařilo se mi zkouknout najednou první čtyři díly Zlaté labutě ...
... jenže zobrazení starších nahraných epizod vydrželo vždy jen do nahrání dalšího dílu ...
... pak zase zmizely a zůstal jen poslední nahraný ...
... zkouším tedy chat s O2 guru ...
... o nic lepší, než operátoři na 800 02 02 02, jen podstatně pomalejší ...
... přeci jen psaní je dost pomalejší než mluvení ...
... vysvětluji, že mi stále mizí nahrané epizody seriálů ...
... jenže O2 guru mi tvrdí: "Na nové platformě, jsou vidět pouze pořady nahrané od 28.2.2023" ...
... oponuji: "Nemáte pravdu. V pátek jsem z nahrávání sledovala 4 díly nahrané Zlaté labutě." ...
... prý nechá prověřit a nabízí obligátní kompenzaci v podobě vyšší verze O2TV na dva měsíce zdarma ...
... děkuji nechci ...
... další den ráno mám z televize zařízení pro poslouchání podcastů ...
... zvuk běží, obrazovka černá ...
... začínám mít sice podezření, že Murphyho zákony fungují a televize odešla, ale co když to tak není ...
... takže znovu O2 guru ...
... kopíruji naši konverzaci, kterou jsem si nechala přeposlat na mail ...
Dobrý den,
jsem virtuální asistentka Eva a díky vašim dotazům se stále zdokonaluji 🤍
S čím můžu pomoct?
jsem virtuální asistentka Eva a díky vašim dotazům se stále zdokonaluji 🤍
S čím můžu pomoct?
Nová O2TV
Jsem ráda, že máte zájem o naší službu. Během chvíle Vás přepojím na živého konzultanta.
Krásný den, jmenuji se Dominik. Jak vám mohu pomoci? :)
Mám už plný zuby vaší nové O2TV. Týden není plně funkční nahrávání, od dnešního rána mohu TV užívat jen jako podcast.
Na jakém zařízení se snažíte O2 tv přehrávat prosím?
Na televizi.
Rozumím. A zasekává se vám to nebo aplikace vůbec nechce najet?Funguje vám dobře internet? Doporučím restartovat modem, pokud jste tak neudělala.
Restartovala jsem modem i set-top-box, vytahala a znovu zastrkala kabely na TV přijímači. Stále jde jen zvuk a obrazovka je černá.
Děkuji, zkusím tedy udělat diagnostiku🙂
To bych ráda.
Nebojte, pracuji na tom. Dejte mi prosím telefon kam vás máme kontaktovat. Zadávám tam urgenci na řešení poruchu.
721 ... ..7
Zadáno. Velice se omlouvám za ty problémy, nejpozději za tři hodiny vás kontaktuje kolega technik a dořesí to s vámi. Ale bývá to i rychleji. Nebojte dnes už vše vyřešíme.
Po týdnu by to minimálně potěšilo.
Máte pravdu. Moc se Vám omlouvám.😦
Budu doufat. Ve funkční O2TV i případnou kompenzaci.
Dívejte, první kompenzaci pro vás mám hned teď. Jako kompenzaci
vám zcela bez příplatku nastavím na dva měsíce vyšší verzi O2 TV.
Bronzovou jsem minulý týden zrušila, protože v ní není nic, co by
mě zajímalo. Takže díky, nechci bronzovou. Chci se jen bez problémů
koukat na modrou a mít možnost využívat nahrané pořady.
Chápu, tak vás poprosím počkat max ty tři hodiny než vám zavoláme🙂
Dobrá, zatím děkuji.
... já mu vážně uvěřila, že někdo během tří hodin zavolá ...
... pochopitelně nezavolal ...
... takže další chat s O2 guru ...
... tam byla nejlepší virtuální asistentka Eva ...
Dobrý den,
jsem virtuální asistentka Eva a díky vašim dotazům se stále zdokonaluji 🤍
jsem virtuální asistentka Eva a díky vašim dotazům se stále zdokonaluji 🤍
V současné chvíli máme dostupného prémiového specialistu.
Komunikace probíhá formou videohovoru. Přejete si uskutečnit videohovor?
S čím můžeme pomoci? Prosím, uveďte svůj požadavek v jedné krátké větě.
Chci toho slíbeného premiového specialistu.
Aktivaci služby Premium SMS provedete ve webové samoobsluze Moje O2.
Po přihlášení jděte v detailu čísla do sekce Nastavení, následně klikněte u položky Platba přes SMS na tlačítko Nastavit, poté na Konfigurovat službu, vyberte požadované nastavení a klikněte na Uložit změny.
Veškeré informace o službě naleznete ZDE.
Pomohla jsem vám?
Ne.
To mě mrzí. Bude se na to muset podívat někdo zdatnější. Během chvíle Vás přepojím na živého konzultanta.
... pak mě přesvědčili, že chyba je v set-top-boxu a je třeba odvést jej do nejbližší prodejny O2, kde jej vrátí do továrního nastavení ...
... ještě že mám Martu, ihned se nabídla, že mě hodí autem do Intersparu ...
... v prodejně tři mlaďoši a jedna slečna ...
... dva se spolu bavili, třetí čučel důležitě do monitoru ...
... "pracovala" jen slečna ...
... notnou chvíli trvalo, než obsloužila paní přede mnou ...
... tak jsem tam stála s francouzskými berlemi a čekala ...
... s mlaďochy to ani nehnulo ...
... ne že bych se neuměla ozvat, ale život mě naučil, že není dobré naštvat někoho, s kým potřebujete následně o čemkoliv jednat ...
... konečně se dostávám ke slečně ...
... tvrdí mi, že vrátit do továrního nastavení set-top-box nemůže, protože to nedělají ...
... proč mi to O2 guru tvrdil ona neví ...
... může set-top-box pouze odeslat do servisu ...
... ale nemusím mít strach, za vratnou tisícovku cash mi půjčí jiný ...
... kartu v tomto případě využít nelze ...
... Marta mi půjčuje tisícovku a jedeme do Lidlu, abych mohla vybrat z bankomatu, protože v Intersparu moje banka bankomat nemá ...
... doma zapojím půjčený set-top-box a můžu jen poslouchat zvuk ...
... začíná být jasné, že budu muset koupit novou televizi, přestože mi hned tři různí O2 guru tvrdili, že problém je v set-top-boxu ...
... televize doma, zeťák si po pár dnech udělal čas, aby mi ji přidělal na držák, na což jsem si sama netroufla ...
... fakt nechci, aby mi spadla na zem ...
... takže televize běží, jen s těmi nahranými seriály je to pořád nalevačku ...
... zkouším znovu O2 guru, ale stále stejná písnička, chyba je v set-top-boxu ...
... běhám mezi počítačem a televizí a zkouším případně hlásím vše, co po mě chtějí ...
... mezitím mi virtuální asistentka Eva dvakrát zrušila seanci, protože jsem jí obratem neodpověděla, zda ještě hovořím ...
... a protože se mi nechtělo vysvětlovat třetímu O2 guru, jaký mám problém a poslouchat, že je to určitě v set-top-boxu, vykašlala jsem se na to ...
... po cca 14 dnech přišla SMS z prodejny O2, že si můžu vyzvednout můj set-top-box ...
... zaplatit naštěstí nic nechtěli, tisícovku mi vrátili ...
... tentokrát jsem hovořila se sympaťákem maličko starším, než ty skoro děti z minula ...
... a dozvěděla jsem se, že operátoři jsou odměňováni podle toho, kolik dokáží služeb nebo telefonů vnutit volajícím ...
... a nejsou to operátoři sedící v nějaké obří místnosti, jak bývalo běžné, ale telefony se přepojují do prodejen O2 ...
... a O2 guru jsou taky zaměstnanci těchto prodejen, jen vědí trošku víc, než ti, co prodávají telefony ...
... klasičtí technici, kterým se kdysi dalo dovolat a řešit s nimi technické problémy, už neexistují, propustili je na začátku kovidové pandemie ...
... a jako bonus mi napsal do mého O2 účtu jednorázovou slevu 400,- káčé ...
... opravdu jsem o ní měla snížené následující vyúčtování ...
... jedna z mála světlých chvilek v jednáních s O2 ...
... postupem času se v nahraných seriálech objevily dosud nevyexpirované epizody ...
... i když o pár jsem jich přišla ...
... čas od času jsem koukla do Moje O2, jak pokračuje nahlášená porucha ...
... stále jen, že na ní pracují ...
... nikdo nikdy nezavolal, aby se zeptal, zda už se to zlepšuje nebo co ještě nefunguje ...
... po dvaceti třech dnech, přišla SMS, že mé zařízení je v pořádku a pokud s tím nesouhlasím, můžu v Moje O2 vznést nesouhlas ...
... což ovšem vlastně není možné, protože jen spustíte ten stejný proces nahlášení poruchy od začátku ...
... vzdala jsem to, nemá to smysl ...
... ani po skoro šesti měsících nefunguje vše, jak by mělo ...
... z počátku řada pořadů nahraných již v nové O2TV nebyla nahraná celá ...
... dál si musím psát do kalendáře, kdy je třeba zkouknout který seriál, aby mi nezačali vyexpirované epizody umazávat, protože se i nadále řadí podle poslední nahrané epizody, nikoliv podle první ...
... zkouknuté epizody seriálu nejde vymazat ...
... chvíli jsem si myslela, že si snad budu muset napsat do kalendáře i to, který díl už jsem viděla ...
... naštěstí se po pár dalších dnech začala objevovat na ikonce spuštěné epizody čárečka zobrazující kolik toho bylo už zkouknuto ...
... takže jasně poznám, že už jsem viděla ...
... ani seriál nelze vymazat, jen se nebudou nahrávat případné další epizody ...
... je třeba počkat, až skončí expirace, tedy 30 dní od nahrání jednotlivých epizod ...
... no a u některých ani nelze zadat nahrávání celého seriálu, protože nová O2TV nepozná, že je to seriál ...
... třeba momentálně na ČTart vysílaný dánský seriál Vláda - Moc a sláva (přestože je vysílán v sekci V záři seriálů) nelze nahrát jako seriál pravděpodobně jen proto, že v názvu má vždy i název epizody ...
... musím tedy nahrávat po jednotlivých dílech ...
... mimochodem včera jsem zkoukla čtyři díly ...
... jeden v pořádku, druhý nebyl nahraný celý, třetí v pořádku a čtvrtý v půlce skončil a přepnul se do živého vysílání ...
... při opětovném spuštění a stisknutí pokračovat ve sledování opět živé vysílání ...
... nezbylo, než spustit od začátku a ručně posunout dopředu ...
... nově nahrané pořady čas od času v seznamu nahraných nejsou nebo se dokonce objeví hláška Nemáte žádné nahrávky a je třeba restartovat set-top-box, pak se objeví ...
... velice často se program kousne a opět je třeba restartovat, tentokrát i modem, neboť po restartu se objevují hlášky, o kterých jsem psala v minulém příspěvku ...
... a těch chyb je v nové O2TV více ...
... a tak restartuju téměř každý den a jsem vždy pěkně naštvaná ...
... poslední týden navíc při každém puštění TV se dlouho točí kolečko, než vůbec naběhne obraz a zvuk ...
... a co na to O2 guru? ...
... to bude set-top-boxem, musíte ho blabla ...
... nemám na to nervy, mám z nich jen žaludek jak na vodě ...
... jenže utéct není kam ...
... původně jsem měla v úmyslu psát story o skvělém produktu O2 průběžně ...
... jen nějak chyběla síla a chuť ...
... a tak jsem to spláchla dneska najednou ...
... sorry za tak dlouhé čtení, snad jste to dali ;o)
Žádné komentáře:
Okomentovat