neděle 11. května 2014

Modrá je dobrá

Miluju modrou barvu.

Z burzy jsem natahala za pár posledních let, co jsem propadla patchworku, spoustu použitého, avšak kvalitního povlečení. A protože nic nevyhodím, nahromadily se mi proužky bavlny odstřižené z knoflíkových a dírkových lég z cích i polštářů. Povlečení je sice kvalitní, přesto v přehybu látky zůstal vyšisovaný pruh.

A pak při listováním japonskými časopisy přišel nápad.
Mnoho kosmetických taštiček a kabelek z japonských časopisů je ušito z centimetrových i užších proužků.

Pustila jsem se do recyklace.

Légy jsem v místě vyšisovaného pruhu rozřízla a nařezala z nich pruhy 2,5 cm široké.
A pak se pustila do jejich sešívání.
K záměru vyzkoušet prvně kosmetické taštičky už nebylo daleko ;o))

Jak jsem psala výše, miluju modrou. Přišla tedy na řadu první.

Mám nakoupenu spoustu přívěšků i s kroužky, jenže v barvě staromosaz. A ta mi k modré neseděla. Budu muset přikoupit něco málo v barvě platina.
Jezdci jsem tedy protáhla pro lepší manipulaci stužky. Odstín modré mému oku příliš nelahodí, ale jinou jsem nenašla.

Jako první vznikla tato soupravička.


Největší taštička má rozměry cca 18 x 13 x 6 cm. Na krajích jsem použila nerozříznutou légu a vyšisovaný pruh jsem se pokusila maskovat ozdobným quiltovacím stehem.


Malá taštička má rozměry cca 11 x 10 x 5 cm. Proužky na ní jsou sešity podélně i napříč a je zdobena kraječkou. I na ní je použitý ozdobný steh.


Nejmenší taštička má rozměry cca 12 x 8 x 5 cm. Prošita je do malých čtverečků nakoso.



Žádné komentáře:

Okomentovat