úterý 27. května 2014

Snídani do postele?

Moc by se mi líbilo, kdyby mi někdo snídani do postele přinesl, ale nějak nejsou lidi ;o))

Ovšem malý a milý podnos z přepravky na jahody k tomu přímo vybízí.

Je to opět čirá recyklace.

Přepravka na jahody o velikosti 20 x 30 cm je řádně vyčištěna a vydezinfikována a opatřena nátěrem bílým matným Balakrylem. Není nejlevnější, ale jako jeden z mála, ne-li jediný, má atest pro použití na dětské hračky.

Košilka je ušita ze čtverečků ze čtyř různých použitých povlečení s kytičkami, podložena vatelínem, spodní stranu tvoří použité světlemodré prostěradlo respektive bílé použité povlečení. Vše řádně prošito a dozdobeno bavlněnou paličkovanou kraječkou.

Uvnitř je prostírka se stejným vzorem o rozměrech 19 x 29 cm.

Stojánek na příbor a ubrousek je z řádně vymyté a vydezinfikované plechovky od rajčat. Zdobí ho stejná košilka. Možno použít též jako vázičku.




3 komentáře:

  1. tak to je nádherná recyklace. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Modrý je můj favorit :) Možná by stálo zato přihlásit do této soutěže: http://soutez.balakryl.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na soutěž už jsem natrefila, ale podmínkou je paragon. Ten nemám a novou pixlu se mi kupovat nechce ;o))

      Vymazat