středa 3. května 2023

Klatovy posedmé

... první objednávka přišla v roce 2015 ...
... zadání - kosmetické taštičky - s logem kosmetického salonu ...
... po ušití dvou prototypů a menších úprav přišla objednávka na dvacet kusů v barvách bílé kávy - caffe latté jsou firemními barvami salonu ...

... v roce 2016 opět dvacet taštiček - tentokrát  místo bílé kávy barva zelená a fialová ...

... rok 2017 - dalších dvacet taštiček - a další změna barvy - tentokrát lososová ...

... v roce 2018 přišla změna ...
... kromě osmi lososových taštiček ještě devatenáct skládacích nákupních tašek ...
... ještě teď je mi špatně, když si na to vzpomenu ;o) ...

... objednávka z roku 2019 byla pro mě asi nejšílenější ...
... chystala se oslava pěti let fungování salonu ...
... a místo taštiček tentokrát masky na oči ...
... v první fázi domluveny saténové masky s pytlíčky na uložení ...
... po zkušebním prototypu ušito 48 masek s pytlíčky ve třech barevných kombinacích - fialové, lososové a čokoládově hnědé ...
... pak už jen dvacet bavlněných masek na oči - bez pytlíčků ...
... a stotřicet vánočních pytlíčků na kosmetické tamponky ... 

... pak nám vtrhla do života korona ...
... přesto přišla v roce 2021 objednávka na dvacet taštiček tentokrát pro nevěsty ...

... a abychom byli stále ve střehu, začaly další a další krize ...
... inflační, energetická, válečná ...
... přesto se letos opět ozval klatovský kosmetický salon ...
... přes všechny nejrůznější krize stále fungují ...
... a stále se zaměřují na nevěsty ...
... a protože předloňské taštičky došly, přišla objednávka na dalších dvacet kousků ...
... v e-shopech však silně prořídly vhodné látky ...
... jemný vzoreček na bílé nebo smetanové není k mání, natož pak na pastelové světloulince růžové nebo fialové, kterou by si v salonu představovaly ...
... i mě by se líbila, leč nikde jsem nenašla ...
... nezbylo než proniknout do hlubin mého skladu s látkami a vyhrabat zbytky látek, ze kterých jsem šila minulou zakázku ...





... u focení jsem se tentokrát vyřádila ...
... jen najít vhodné pozadí chvilku trvalo ...
... ještě pár "pohlednic" s detaily ...
... jen u dvou taštiček, ty zbylé byly neostré a tak šly do koše ...



... na hromadné foto jsem si vzpomněla až po zabalení ...
... takže nic ;o) ...

Žádné komentáře:

Okomentovat