pátek 19. května 2023

Krůtí prsa z pomalého hrnce

... další "kousek" z mého loňsko-jarního seznamování se s pomalým hrncem ...
... koupila jsem tehdy na Rohlík.cz akční krůtí prsa od malého farmáře ...
... prolustrovala jsem stav zeleniny v mé lednici i špajzce ...
... a pustila se do čiré improvizace ...

KRŮTÍ PRSA NA ZELENINĚ

balení krůtích prsou vcelku (Farma Druhaz)
červená a růžová cibule
řapíkatý celer
plechovka drcených rajčat s bylinkami
celý pepř, nové koření a bobkový list
trocha soli
řecké koření na souvlaki (z řeckých dnů v Lidlu)
program SLOW COOK - LOW na 4 hodiny


... přestože jsem prsa mírně mázla olivovým olejem, byly hodně suché ...
... lepší nejspíše bude zabalit je do tenkých plátků slaniny nebo špeku ...
... což je pro mě problém, protože těch bez použití dusitanových solí je naprosté minimum - k dostání jen na scuk.cz ...
... jinak velice dobré a při krájení se rozpadaly, což není na škodu, spíše naopak ...
... se zeleninkou a posypané celerovou natí - mňam ...


... zůstane nemalé množství úžasné zeleniny ...
... přidala jsem do ní cizrnu ze sklenice - další skvělé jídlo na další den ...
... možno přidat taky třeba fazole nebo bulgur ...




Žádné komentáře:

Okomentovat