neděle 25. srpna 2019

Hnědé ...

... hnědo-zlatavé masky jsem si nechala nakonec ...
... byly s nimi od začátku největší problémy ...
... zlatavý nádech podšívkoviny mě v e-shopu doslova okouzlil, a proto jsem k ní hledala strečový satén ...
... vybrala jsem tmavěhnědý ...
... a k němu doplňky ve vanilkové barvě ...

... když však došlo na objednání, strečový satén v tmavěhnědé už neměli ...
... nezbylo, než objednat obyčejný ...
... když jsem ho vybalila, třepil se už od pohledu ...
... a zlatavá podšívkovina vůbec nebyla zlatavá :o( ...

... prostě jsem si tuto kombinaci nechala nakonec ...

... po vcelku rychlém zvládnutí masek lososových jsem předpokládala, že by mohlo být hotovo do pondělka ...
... jenže neříkej hop, dokud nepřeskočíš ...
... opět a zas mě vypekla má kyčel ...
... tedy alespoň předpokládám, že to s ní souvisí ...
... i když přiznám se, že jsem uvažovala i o zánětu žil nebo šlach ...
... ne-li dokonce o trombóze ...

... vše začalo minulou sobotu večer ...
... pálivá bolest ve stehně stěhující se do oblasti kolene ...
... a bolest fakt dost příšerná, nereagující na žádná analgetika včetně čípků ...
... v noci jsem toho moc nenaspala, prostě to nešlo ...
... přes den to maličko povolilo ...
... byla jsem však natolik unavená, že jsem se nedokopala zasednout k mašině ...
... další noc totéž ...
... nejhorší to bylo mezi druhou a třetí hodinou v noci ...

... zkusila jsem jít spát v deset místo v půl jedné ...
... kupodivu jsem usnula ...
... zdálo se, že jsem na bolest vyzrála ...
... jenže ve dvě jsem se vzbudila bolestí ...
... Indometacin opět nezabral ...
... kočky znechuceně opustily mou postel ...
... odmítly s tím zmítajícím se vzteklounem sdílet lože ...
... ve čtyři jsem vstala a "běhala" po bytě o berlích jako tygr v kleci ...
... zní to neuvěřitelně, ale to jediné pomáhalo ...

... když se mi podařilo spát v kuse alespoň pět hodin, nezbylo, než se opatrně pustit do dokončení poslední várky masek na oči s pytlíčky ...
... do té hnědo-zlatavé ...
... dnes jsem konečně navlékla do tunýlků poslední stužky a nafotila ...


... a i dnes přidám fotky látek, stužek i krajek půjčených z e-shopů ...


Žádné komentáře:

Okomentovat