středa 19. července 2023

Okurky na balkoně

... hrabat se v hlíně mi dělá tak nějak dobře na duši ...
... jenže na mé zahradnické pokusy mám jen balkon ...
... a tak zkouším a zkouším ...
... třeba i okurky ...
... a po loňském katastrofálním neúspěchu se letos něco málo urodilo ;o)


... jsou to nakládačky Najada F1 ...
... údajně salátová nakládačka vhodná do nádob, dobře odolává výkyvům počasí a je vysoce tolerantní k plísni okurkové ...
... na obrázku (který se mi nepodařilo dohledat a nechce se mi pytlíček se semeny skenovat nebo ofocovat) vypadalo, že rostlinka bude spíše kompaktnější ...
... že obrázky hodně často nekorespondují se skutečností jsem se bohužel přesvědčila již mnohokrát ...
... a tak mi nezbylo, než okurky vyvázat k opoře ...


... loni jsem u Starkla koupila sazeničky minisalátovky Minisprint ...
... tři kusy s množstevní slevou celkem za 207,- Kč ...
... no nekup to za ty prachy ...
... kvetly fakt úžasně, ale u toho zůstalo ...
... ani jediná okurka se ani sebemíň nesnažila alespoň maličko poporůst ...
... nakonec jsem rostlinky zlikvidovala ...
... listy začaly totiž žloutnout a kroutit se a fakt jsem si nechtěla zavléci na balkon nějakou plíseň, či co to mohlo být ...


Žádné komentáře:

Okomentovat