pátek 29. července 2022

České Švýcarsko

... už několik dnů hoří v Národním parku České Švýcarsko ...
... snad dnes konečně příroda pomůže deštěm ...
... u nás momentálně začíná bouřit ...
 
... předevčírem jsem se už nemohla koukat, jak se hasiči snaží požár uhasit ...
... fakt mi nedělalo dobře sledovat ty helikoptéry těsně vedle sebe ...

... při zmínce o evakuaci Vysoké Lípy jsem si uvědomila, že hoří v místech, kde jsem byla s bandou podobně postižených fotoamatérů ...
... a ponořila se do hlubin svého fotoarchivu ...
 
... dnes sem dám něco málo fotek ze soutěsek kolem Dolského mlýna ...
 
... nejprve říčka Kamenice v okolí Dolského mlýna ...
 




... a jediná fotka, na které je Dolský mlýn ...
 

... neustále se mi někdo z kolegů fotografů vecpal do záběru a já musela cwak smazat ...
... až mě přešla trpělivost a s kamarádkou maden jsme se vypravily kousek stranou ...
... a narazily na úžasnou říčku Jetřichovická Bělá ...
 
... nejprve její soutok s Kamenicí ...
 

... o kousek dál úžasná zákoutí Jetřichovické Bělé ...
 

... dokonce i žraloka v ní lze najít ...


... fotek bylo mnohem více, jen některé hodně nevydařené ...
... více než dvě třetiny jsem vyhodila do koše ...
 
... i královskou družinu jsme potkaly ...
... zrovna se tam natáčela pohádka Peklo s princeznou ...
 

 ... a nakonec už jen mapa ...


Žádné komentáře:

Okomentovat