neděle 31. července 2022

Křížový vrch

... Křížový vrch v Českém Švýcarsku dobře znají všichni fotografové ...
... i když běžný turista tam nejspíše nezavítá ...
... pro fotografy je to však skvělé místo ...
... vyrážejí tam pro úžasné výhledy ...
... právě odtamtud pocházejí mnohé východy nebo západy slunce na pozadí nádherné přírody Českého Švýcarska ...

... koncem září v roce 2008 jsem byla v Českém Švýcarsku na fotovýpravě s bandou fotoamatérů z diskusního serveru dáma.cz ...
... a nemohli jsme začít jinde, než právě na Křížovém vrchu ...
... dorazili jsme tam (podle exifu) těsně před šestou ...
... jen netuším, zda středoevropského nebo letního času ...
... počasí nám však nepřálo, bylo zataženo ...

... a mým fotkám nepřálo ani to, že jsem s focením teprve začínala ...
... ani můj tehdejší foťák (ultrazoom od Panasonicu) ne zrovna nejlepší podmínky k focení nezvládal ...
... vlastně nedokážu říct, zda největší podíl nezvládnutí byl na straně mé nebo foťáku ...
 
... s odstupem téměř čtrnácti let mohu říci, že to byla hrubě nevyužitá příležitost ...
... škoda ...

... velkou část fotek jsem smazala ...
... ten zbytek mi dal docela zabrat ...
... vzal mi spoustu času, přesto s výsledkem nejsem spokojená ...

... takže tedy pár pohledů na Růžovský vrch, stolovou horu, Mariinu vyhlídku nebo třeba Jetřichovice - nebo jsou to Rynartice? ...






... a ještě nezbytná mapa ...
 

... na Křížovém vrchu jsme fotili něco kolem hodiny ...
... pak jsme se přesunuli do soutěsek v okolí Dolského mlýna ...
... o tom byl minulý příspěvek ...

Žádné komentáře:

Okomentovat