pátek 1. července 2022

Vysoké Tatry - 21.6.2012

... dnes jsou to již tři roky, co má kamarádka maden opustila tento svět ...
... stále mi chybí ...
... bylo mi smutno, když jsem dnes probírala jeden z adresářů s fotkami z Tater ...
... adresář s fotkami, které jsme před deseti lety pořídily u Studeného potoka a jeho vodopádů ...
 


 
... při probírání fotek jsem si připomněla i jednu docela vtipnou historku ze dne plného focení u vodopádů ...

... hrozně se bojím bouřky ...
... dosud mi nikdo nebyl schopen vysvětlit zda a jak moc je v bouřce a na horách nebezpečná fotovýbava ...
... já se prostě bojím, že třeba takový stativ nebo kovový foťák v bouřce zejména v horách není zrovna bezpečný ...
... a tak když zahřmí, nestačí se okolí divit, jakou rychlost jsem schopná vyvinout ...
... stejně jako tehdy maden ...
... byly jsme z lezení kolem potoka i nad vodopády už hodně uťapané ...
... zejména já se vlekla jak tejden před vejplatou ...
... maden na mě musela neustále čekat ...
... byly jsme na cestě od vodopádů zpátky na Hrebienok ...
... ani vidina zelňačky v Bilíkově chatě mě nepřinutila zrychlit krok ...
... přestože chata byla už na dohled ...
... a pak zahřmělo ...
... a já najednou vyvinula takovou rychlost, že než maden stihla zareagovat, seděla jsem už v chatě ...
 
... že jsou bouřky v horách nebezpečné dobře ví horská služba ...
... v Tatrách tuším v létě 2019 zemřelo při bouřkách několik turistů ...
... horská služba tehdy vydala doporučení, že do hor je nejlépe chodit brzy ráno a nejpozději po poledni se vrátit zpět do ubytování ...
... fakt rada k pohledání, zejména když první lanovky vyjíždějí kolem deváté hodiny ...

... bylo nám s maden - nejen v Tatrách - moc fajn ...
... škoda, že jsme se nepoznaly o nějaký ten rok, nejlépe desetiletí, dříve ...

... nakonec ještě jedno panorama upravené před deseti lety ...


Žádné komentáře:

Okomentovat