středa 22. června 2022

Krůtí maso s cuketou

... další pokus s masem v pomalém hrnci ...
... tentokrát opět mé oblíbené krůtí maso ...
... krůtí mix na guláš ...
... což je vlastně ořez z krůtích stehen ...
 
KRŮTÍ MASO S CUKETOU, ČESNEKEM A ROZMARÝNEM

dvě balení krůtího mixu na guláš z farmy Druhaz - cca 1,4 kg
dvě cukety
dvě růžové cibule
česnek podle chuti
pět menších snítek čerstvého rozmarýnu
bylinková sůl
půl litru vody


... cibule nakrájená nahrubo ...
... stroužky česneku jen vyloupané ...
... cuketa nakrájená na větší kostky ...
... jemně posolit ...
... je možné i opepřit, já však pepřím vždy až hotový pokrm čerstvě nahrubo namletým barevným pepřem ...
... přidat celé snítky rozmarýnu ...
... zalít půl litrem vody ...
... navrch poskládat osolené maso ...
... maso by asi bylo správné odblanit ...
... já však byla líná, nechala jsem tedy tak ...
 
 
... nastavit program SLOW COOK - LOW na 4 hodiny ...
... pak už jen zapnout a najít si na čtyři hodiny jinou zábavu ...

... po dokončení pomalého vaření jsem maso natrhala ...
... a naservírovala do celozrnné housky ...


... chuťově velice dobré ...
... jen cuketa byla na můj vkus dosti "rozblemcaná" ...
... příště už ji v pomalém hrnci dělat nebudu ...

... zbytek natrhaného masa jsem dala do skleniček a navrch zeleninu ...
... pro brzké snězení stačí jen ponechat v zavřené skleničce v lednici ...


... je možné i udělat do zásoby ...
... a darovat někomu jako jedlý dárek ...
... pak je ale třeba nechat zasterilovat ...

Žádné komentáře:

Okomentovat