sobota 18. června 2022

Jahody, bazalka a růžový pepř

... zatím poslední pokus s jahodami do jogurtu ...
... a zřejmě nejodvážnější ...

JAHODOVÝ DŽEM S BAZALKOU A RŮŽOVÝM PEPŘEM
 
1 kg jahod nakrájených na malé kousky
4 jablka tentokrát nahrubo nastrouhaná
šťáva z jednoho citronu
osm lžic třtinového cukru
vše cca 3 - 5 minut povařit
přidat
cca 5 g růžového pepře utlučeného v hmoždíři
pokrájené lístky z pěti snítek bazalky
nechat krátce přejít varem
a šup s tím do skleniček
 

... opět bez pektinu, tedy spíše do jogurtu ...
... kombinace tak trochu pro ty odvážnější lovce chutí ...
... konzervativce pepř asi spíše odradí ...
... já byla chutí zprvu maličko překvapená ...
... zvlášť, když se mi podařilo kousnout do celé kuličky pepře ...
... příště raději nahrubo namelu, s hmoždířem jsem ryzí začátečník ...
... nakonec jsem si musela přiznat, že mi to vlastně chutná ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat