neděle 12. června 2022

Jahody a meduňka

... další pokus s jahodami ...
... tentokrát s přidáním citronové meduňky z mého balkonu ...
... stále nemám pektin a tak opět s řidší konzistencí ...
 
JAHODOVÝ DŽEM S JABLKEM A MEDUŇKOU
 
80 dkg jahod
dvě jablka
nakrájeno na malé kousky
šťáva z půlky citronu
šest lžic třtinového cukru
vše cca 3 - 5 minut povařit
přidat pokrájenou citronovou meduňku - množství podle chuti
já pokrájela lístky z pěti snítek meduňky
nechat přejít varem
a šup s tím do skleniček


... v jogurtu opravdu skvělé ...
... alespoň pro ty, co nemusí sladké ...
... ti ostatní si budou muset přidat cukr ...
 
... jablko není potřeba přidávat ...
... i když na škodu to není, chuť jahod jablko přebije ...
... a já jablka navíc potřebovala zpracovat ...
 
... šťávy z citronu se nebojte dát více ...
... na kg ovoce klidně z celého citronu ...
... krásně zvýrazní chuť, určitě není džem kyselý ...
... já dala pouze z půlky jen proto, že jsem měla doma poslední citron ...
... a tu první půlku už jsem přidala do džemu z jahod a rebarbory ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat