sobota 9. dubna 2022

Arogance agrobaronů

... arogance pravděpodobně patří k základnímu povahovému vybavení většiny boháčů ...
... už nejen O2 - více třeba tady ...
... už nejen Agrofert nebo Rabbit, ale také Madeta ...

... vcelku pravidelně sleduju Otázky Václava Moravce ...
... pokud tam tedy zrovna nejsou zástupci ANO, kteří se všichni řídí heslem "Zeptej se mě na co chceš, já budu vychvalovat Andreje" ...
... ty tak nějak nedávám ...
 
... stejně tak jsem nedávno nedala šéfa Madety ...
... snažil se zdůvodnit, že dotace musí dostávat velcí agrobaroni, jinak budeme mít všichni hlad ...
... po jeho slovech, že malí zemědělci jsou podvodníci, kteří nic neprodukují, sedí v obýváku, berou jen dotace a jezdí si v porsche, jsem TV vypnula a šla raději umýt nádobí ...
 
... pár dnů na to jsem zcela náhodou narazila na netu na reakci předsedy Asociace soukromého zemědělství na toto vystoupení ...
... zajímavé čtení ...
... na můj "sankční seznam" přibylo další jméno - Madeta ...
... problém to nebude, jejich zboží jsem kupovala zcela minimálně ...
 
... shodou okolností jsem nedávno koupila od Madety Blaťácké zlato s vlašskými ořechy ...
... vlašské ořechy prostě miluju ...
... jenže ve stodvacetigramovém bločku se bály čtyři kousky ořechů o velikosti cca půl krát půl centimetru ...
... to vše za třicetpět káče ...
... příště bych stejně nekoupila ...
... Otázky VM mi alespoň ušetřily jakýkoliv další pokus o košt výrobků z Madety ...

... ještě k těm ořechům ...
... v Lidlu jsem kupovávala francouzský salám s vlašskými ořechy ...
... pokud jsem ho tedy stihla ...
... mají ho jen ve Dnech francouzské kuchyně a bývá hned pryč ...
... taky nebyl nejlevnější, ale ořechů v něm bylo možná více, než masa ...

... šéf Madety má pravděpodobně raději sterilitu výrobních linek a je mu jedno, odkud pochází mléko, které v mlékárně používá ...
... já preferuju malé farmy a jejich sepětí s přírodou ...


... a sýr si budu klidně plácat doma ve dřezu ...
... i když je mi jasné, že tvrdé nebo plísňové sýry doma nezvládnu ...
... stačí mi ty čerstvé, do kterých vím, co jsem dala ...
... o tom ale někdy příště ...

Žádné komentáře:

Okomentovat