středa 20. dubna 2022

Loudavé vaření

... čas od času mě přepadne při brouzdání nejrůznějšími e-shopy pocit, že něco nutně potřebuju ...
... tak mě třeba někdy loni na podzim napadlo, že potřebuju jogurtovač ...
... naštěstí mě to po čase přešlo ...
... několik měsíců před tím jsem zase nutně potřebovala pomalý hrnec ...
... také jsem si to časem rozmyslela ...
 
... jenže pak jsem odhalila multifunkční pomalý hrnec ...
... je to nejenom pomalý hrnec ...
... umí i restovat, opékat, dusit, vařit ve vakuu i v páře ...
... je to vlastně i rýžovar nebo jogurtovač ...
... dá se v něm dokonce péci chléb ...


... více si můžete přečíst třeba tady ...

... a tomu se prostě nedalo odolat ...
... tak jsem si ho nadělila pod stromeček ...
... na Ježíška nevěřím, zacálovala jsem si ho tedy ze svého ...
... "Ježíšek" mi nakonec půlku investované částky vložil do obálky ...
... hrnec jsem prozkoumala ...
... pročetla i návod ...
... a moc moudrá jsem z něj nebyla ...
... receptů velice pomálu ...
... a tak jsem ho zase uložila do krabice ...
 
... a objednala si knížku Loudavé vaření ...
 

 
... dotisk byl plánován na půlku ledna ...
... jenže není papír ...
... globalizovaný svět je tak trochu v problémech ...
... doba dodání byla několikrát změněna ...
... knížka nakonec přišla druhý týden v dubnu ...

... a tak jsem konečně znovu hrnec vybalila ...
... proštudovala jsem návod ...
... a pustila se do vaření ...
 
... a z pomalého hrnce se rázem stala zamilovaná hračka ...
... o prvních pokusech ale zase někdy příště ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat