pondělí 8. prosince 2014

Zvonečky z pedigu

Nedalo mi to a napletla jsem na vánoční trhy další minizvonečky.
Tentokrát jsem udělala sady 4+1 zdarma.
Uplatnila jsem na nich stužky, kterým jsem neodolala v Lidlu a musela jsem je koupit ;o))





Protože korálky vyjdou na 6 zvonečků, v každé sadě vždy byly 3 zvonečky s korálky a 2 zvonečky s mašličkami.
Červené a zelené se prodaly všecky na Božím Daru, zůstala jedna sada modrá a jedna sada oranžová.

Ke žlutým korálkům jsem nenašla barevně odpovídající mašličky a tak zůstaly jednotlivě.


A taky došlo na zpracování zvonečků, které jsem pletla jako první kdysi dávno v "dávnověku". Konečně dostaly ouško, "srdíčko" a mašličku a vydaly se do světa.


Barvy jsou opět zkreslené, fotila jsem krátce před půlnocí noc před vánočními trhy ;o))

1 komentář:

  1. Máš je opravdu krásné, fandím tvému elánu, já ho letos nějak nemám, tak ať se daří. Jana
    (KLAJA)

    OdpovědětVymazat