pondělí 29. prosince 2014

Vánoční dárky pro mé dcery

Už loni jsem se chystala na domečky z plechovek od kojeneckého mléka, nějak jsem se k nim však nedostala.
Došlo na ně až letos.

Pro starší dceru jsem použila látky, ze kterých jsem jí šila Ježíška už dvakrát.
Začalo to štolou na konferenční stolek předloni, podívat se můžete TADY .
Loni přibylo prostírání a podkafíčka, ty jsou pro změnu ZDE .

No a letos konečně dlouho plánovaný domeček.


Aby nezůstal prázdný, o půlnoci z 23. na 24. prosince jsem pekla vanilkové rohlíčky ;o))

K domečku dále ze zbytků  látek ušitý zateplovací kabátek na french press na kávu.
Použila jsem do něj izolační rouno s nánosem hliníku.
S lemováním okolo výřezu pro zobáček konvičky jsem hrubě nespokojena, budu to muset vypilovat.


No a do třetice - opět ze zbytečků - voňavá podložka pod horkou konvičku nebo hrnec.
Aby bylo možno prát, ušila jsem na podložce kapsu, do které se dá voňavé koření zašité do polštářku ze sypkoviny.
Velikost podložky je 26 x 26 cm.


Mladší dcera dostala domeček a podložku v kombinaci černošedé.


Futrálek na french press jsem jí šila již před třemi lety.
Kravička je ručně malovaná.


Na doplnění jsem jí do balíčku přidala přidala jedno z obřích prostírání, která najdete TADY .

Žádné komentáře:

Okomentovat