čtvrtek 25. prosince 2014

Vánoce

Vánoce jsou svátky zejména pro ty nejmenší.
Baví mě sledovat, jak vybalují dárky.
A samozřejmě jsem se těšila i na ty letošní - Emčiny již třetí.

Naskládat dárky pod stromeček v pokoji, který metry čtverečními zrovna neoplývá, byl docela oříšek.


Když bylo Emče povoleno vstoupit, byla zpočátku maličko vykolejená ;o))


Pak se však do rozbalování vrhla jak uragán.
Roztrhat papír, zahodit, na stejnou hromadu putoval i obsah balíčků.
Pokud Štěpán zvolnil při kupení dárků pro Emí, sáhla si pod stromeček sama.





Pak ji však přeci jen cosi zaujalo ... panenka ... 



Když navíc zjistila, že panenka vydává dokonce i zvuky, ztratila o ostatní dárky zájem a věnovala se výhradně panence.



Když si s panenkou vyhrála, vyfasovala jsem ji já ... i s lahvičkou ... dokonce nás Emí i přikryla.
Mám prý hlídat, když jsem ta hlídací babička.
S překvapením jsem zjistila, že panenka nejen pláče, ale taky mlaská, když se jí strčí do pusinky lahvička s dudlíkem. A nakonec pěkně nahlas oddychovala ... asi usnula.

A Emí se mezitím věnovala dalšímu dárku, který ji zaujal ... kuchyňce. Neustále nám cosi vařila a nutila nás do jídla ;o))

A já zmožena hlídáním miminka ... že by pravnučka? ... zapomněla fotit.
Nějak jsem ve změti dárků, papírů a nohou všech zúčastněných usoudila, že by fotky stejně za moc nestály.
Jako ostatně i ty, které najdete výše.
Nějak tento typ focení nezvládám ke své vlastní, alespoň maličké, spokojenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat