neděle 28. prosince 2014

Vánoční dárky pro vnuka

Když jsem před časem tiskla fotky na polštářek pro vnukovu první lásku, v rámci maximálního využítí speciální bavlny pro tisk fotografií o rozměru A4 jsem vytiskla ještě 4 malé fotečky.

No a před vánoci došlo na jejich zpracování.

Vznikly dvě pouzdra na mobil.



Na pouzdra jsem využila i odstřižky od polštářů.
Ano polštářů, protože nakonec jsem ušila polštář i pro vnuka.
Juknout se na ně můžete TADY a TADY .

 Původně mělo být modré pouzdro pro vnuka a bílé pro jeho slečnu, ale nejspíš to dopadlo opačně. Modré pouzdro bylo o maličko menší a vnukův mobil v něm byl hodně natěsno.
Velikost pouzder si nepamatuju, finální výrovky jsem zapomněla změřit.

No a k pouzdrům na mobil ještě mincovky.



Šila jsem je poprvé a podle toho taky vypadají.
Dnes už vím, že do tunýlku je třeba skrýt skoro celou pružinu. Prostě jsem to špatně změřila.
Při té příležitosti jsem si vyzkoušela pár dalších stehů ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat