sobota 27. prosince 2014

Karlovy Vary vá-noční

Mám maličko výčitky, že letos skoro nefotím.
A tak jsem se rozhodla to alespoň trošičku napravit a vydala se včera večer do vánočního nočního - tedy vá-nočního ;o)) - města.

A chvílemi jsem přemýšlela, zda jsem ve svém rodném městě.
Kulisy byly známé, avšak úplně všichni kolemjdoucí mluvili rusky.

Ostatně rusky mluvící komunita mě známé kulisy drasticky mění.
Takřka všude vyrůstají betonová obludaria, díky kterým už nic není takové, jako bývalo.
Třeba sanatorium Imperial již nelze vyfotit s Máří Magdalenou v popředí. A takový to byl od stezky Jeana de Carro krásný pohled.
Abych byla přesná. Vyfotit to samozřejmě jde, ale Imperial je ze dvou třetin ukryt za obludnými garážemi, která investor svévolně zvýšil o dvě patra bytů, které nikdo nechce :o((

Přesto jsem vyrazila s Nikonkem a nezbytným stativem pokusit se najít ... zašlou slávu Karlových Var?

Po dlouhé době se přes den ukázalo sluníčko, navečer nebe poseté hvězdami ... a samozřejmě pořádná kosa ... prostě zima jak v Rusku ;o))

Strávila jsem venku dobře 4 hodiny, zmrzlá jak preclík ušla několik kilometrů.

Fotky však nic moc.
Scenérii, kterou jsem vídala z busu, když jsem před vánocemi hlídala Emču, kryly větve. Navíc jeden z nasvícených stromů v areálu Bristolu jako na just nesvítil a rušil mi tak symetrii.

Daleko více však rušily prasátka, ach jo.
To jsem však zjistila až dnes.
Včera mě tak bolely všecky klouby a bederní páteř, že jsem byla ráda, že jsem se dobelhala domů.
Stáhnout fotky do poče? K tomu jsem se nedokopala.

Valnou část fotek jsem smazala, jen pár jsem se pokusila upravit, i když nadšená z nich nejsem.

Nejprve pohled přes řeku na Grandhotel Pupp. Foceno ze stezky Jeana de Carro. Ten jediný jsem nechala v barvě, protože se mi docela líbí odlesky v řece.


Imperial od hotelu Thermal už je v ČB.
Kolonádu jsem musela říznout, protože velkou část kryla střecha a té jsem se chtěla zbavit.


A nakonec kolonáda od mostu u Lázní III.



Žádné komentáře:

Okomentovat