neděle 7. prosince 2014

Ježíškovy vánoční trhy

Včera jako obvykle druhou adventní sobotu proběhly na Božím Daru Ježíškovy vánoční trhy.
A opět i za mé účasti.
Doprovázelo je několik malých nepříjemností.
Nejprve jsme zjistily, že dcera zapomněla doma Emčinu didaktickou antistresovku, kterou vozím na trhy jako ukázku. Na ukázku tedy posloužila kostka pro Malvínu, kterou nám pořadatelka vánočních trhů a maminka Malvíny zapůjčila.
Bohužel až při vybalování jsem zjistila, že já jsem zapomněla doma patchworkové deky. Dcera se pro ně vrátila, nakonec se však ukázalo, že zbytečně.
Fotky mého stánku jsou ještě bez dek.


Počasí se tentokrát moc nevydařilo. Bylo lezavo, mlhavo. I když nebyl mráz, vlhkost vzduchu způsobovala, že pocitově byla mnohem větší zima.

Prodejců oproti loňsku přibylo.
Zákazníků bylo naopak o poznání méně než loni. Němci například skoro žádní. Možná to bylo tím, že se konaly trhy i v nedalekém německém Oberwiesenthalu.

Díky mé "dvorní" zákaznici, která u mě pokaždé nakoupí, byla nakonec tržba docela slušná.

I když odhadnout, co budou zákazníci ochotní koupit, je zcela nemožné.
Loni se prali o andělíčky z pedigu. Měla jsem jich však málo, jelikož došla stuha, ze které dělám křídla. Letos jsem tedy zakoupila celý kotouč stuhy, napletla 40 andělíčků - tentokrát pro změnu došly hlavičky ;o)) - no a prodal se jeden jediný.
Alespoň že na odbyt šly minizvonečky, které jsem dodělávala ještě v pátek odpoledne. Ze 46 nových kousků se jich prodalo 30.
Stejnou zkušenost udělalo více prodejců.

Cesta domů dost horor, alespoň zpočátku. Na Božím Daru totiž nebylo vidět na krok. Naštěstí o pár metrů níže už to bylo v pohodě. Netuším, zda to byla mlha. Spíš si myslím, že to byl hustý šedivý mračoun, který seděl přesně v nadmořské výšce, na které se nachází Boží Dar.

No a já konečně rozmrzla a suším, krom dalšího zboží, i navlhlé deky, pro které se dcera zbytečně vracela ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat