pátek 26. prosince 2014

Vánoční dárky pro Emí

Všecky vánoční dárky foceny na Štědrý den po poledni. Jako obvykle jsem nestíhala ;o))

Dnes dárečky pro Emí.

Polštář s aplikací medvědí slečny v kočárku je opět jeden ku zdárnému konci dovedený kostlivec.
Velikost polštáře je 46 x 46 cm.
Zádíčka opět z fleecu, ve spodním okraji zip.


A stejně jako loni teploučký svetr, tentokrát bez kapuce, zato s čepicí.


Sovičky jsem před časem našla v nějakém časopisu. Byla to sice reklama, ne návod, ale vykoumat z obrázku nebyl žádný problém.
Problém byl spíše v tom, že jsem začala plést týden před vánoci.
Po upletení předních dílů a zad mi došlo, že jsem to se sovičkami maličko přehnala - na každém předním dílu jsou tři, na zádech pak dokonce sedm - párat se mi to však nechtělo. Na rukávech a na čepici už jsem raději vypletla jen po třech sovičkách.
I tak jsem na Štědrý den dopoledne nejprve hledala a pak přišívala 44 knoflíčků.

Žádné komentáře:

Okomentovat