úterý 29. ledna 2013

Japonský speciál

Když jsem dnes v poledne venčila hafušu, našla jsem ve schránce oznámení o uložení dobírky na poště. Vždycky mě pěkně naštve, když se pošťáci nenamáhají zazvonit a rovnou hodí do schránky oznámení.
Dneska mi to bylo jedno, v peněžence jsem měla jen pár kovových mincí.
Přes vytrvalý déšť jsem se vypravila "podojit" bankomat. Při té příležitosti jsem i doplnila zásoby potravin. Domů jsem přišla slušně promočená, celou cestu jsem se totiž prala s větrem o deštník. Přesto jsem se stavila i na poště a domů si přinesla japonský patchworkový speciál.

Úklid nákupu ... nakrmit zvěřinec, aby mi dal pokoj ... suché oblečení ... hrnek horkého čaje ...

A pak už jsem se jen kochala při listování časopisem.
Ač "batohová" - pokud nemám batoh, mám pocit, že je  mi zima na záda ... já se snad dám na kabelky ...



Žádné komentáře:

Okomentovat