sobota 26. ledna 2013

Jsou to prarodiče?

Při pátrání na internetu jsem narazila na tyto informace:

Anna Mally, ev., * 01.09.1858 in Friedrichsgrätz/OS.,
+ ? 1938 in Friedrichsgrätz/OS. (Nr. 14) / oo 13.11.1877 in
Friedrichsgrätz/OS. (Nr. 18) / Karl Slama, ev., Schuhmacher,
* 18.05.1852 in Friedrichsgrätz/OS., + ? in Friedrichsgrätz/OS.?


Zdá se, že je to můj pradědeček a prababička.

Poslala jsem dotaz na dvě e-mailové adresy, které se v textu (z něj je zkopírována jen část uvedená výše) vyskytovaly.
První z nich už neexistuje (informace je z roku 2004). Pan Adolf Slama ze Švédska si mezitím změnil e-mailovou adresu.
Vlastník druhé z nich, pan Gerd Müllenheim z Lucemburska, se ozval. Zdá se mu velmi pravděpodobné, že je to opravdu můj pradědeček a prababička. Navíc mi poslal dlouhatánský seznam českých exulantů, ze kterého výše zmíněná informace pochází.
Mám v čem bádat ...

Žádné komentáře:

Okomentovat