neděle 9. června 2024

Pro nevěsty potřetí

... letos v březnu jsem šila pro kosmetický salon v Klatovech spoustu obalů na intimky a papírové kapesníčky ...
... juknout se můžete třeba tady ...
... no a po čtrnácti dnech po odeslání přišla další objednávka ...
... prý se s nevěstami roztrhl pytel a loňské zásoby docházejí ...
... taštičky pro nevěsty jsem pro salon šila poprvé v roce 2021 ...
... podruhé pak v roce 2023 ...
 
... no a teď tedy potřetí ...
... jen látky s jemnými motivy bílé na bílé respektive smetanové definitivně došly ...
... do e-shopů s látkami už nakukuju jen sporadicky ...
...a většinou mě žádná látka nezaujme ...
... každopádně jemné drobné motivy tón v tónu na bílé, smetanové nebo jiné světlounce pastelové prostě nejsou v kurzu ...
... teď je to povětšině samá hodně barevná divočina, tedy nic pro mě ...
... a ani pro nevěsty ...
 
... a tak mi nezbylo než juknout do mých zásob se zahraničními látkami ...
... brzy na mě vypadly zbytky jedné starší kolekce firmy Robert Kaufmann Pristine, ze které jsem šila v roce 2017 ...
... zadání znělo pět kusů taštiček pro nevěsty a dva kusy taštiček o něco větších, hlavně však nějakých tmavších ...
... no a tato kolekce přesně toto obsahuje ...
... jemné romantické kytičky na světle růžové nebo světle žluté ...
 

 
... a růžičkové bordury v barvě šedé nebo kouřově růžové ...
... použila jsem jen tu šedou borduru ...
... a spotřebovala její veškeré použitelné zbytky ...
... a protože jsem člověk šetřivý, velikost taštiček (jsou dohromady tři) jsem zcela přizpůsobila oněm zbytkům ...
... dokonce jsem využila i typické okraje zahraničních látek, bylo mi líto je oříznout a vyhodit ...
... taštičky jsou větší, než jen trošku, jak bylo v zadání ...
... snad to nebude vadit ...


... nakonec všecky tři typy na jednom snímku ...


... všecky taštičky jsou po třech kusech, tedy o dva kusy navíc ...
... uvidím, zda všecky poputují do Klatov, nebo mi dvě zůstanou ...

Žádné komentáře:

Okomentovat