pátek 19. května 2017

Pristine

Ne, nebojte se, nebyla jsem v Kosovu.
Sedím pěkně doma a snažím se dokončit před delší dobou objednanou zakázku.

A Pristine se jmenuje jedna starší kolekce firmy Robert Kaufmann.
Kdysi jsem jí nedokázala odolat a koupila ji hned ve dvou barevných variantách.
Růžovou a šedou.
Zejména ta bordurová se mi líbila ;o)

A pak látky dlouho ležely v mém syslišti.
Když pak přišel dotaz na středové štoly, okamžitě jsem je nabídla.

Z růžové varianty bylo přání ušít štolu o rozměru 120x40 cm.
Docela mi dalo zabrat vše rozpočítat.
Byla jsem vázána nejen výsledným rozměrem ubrusu, ale zejména šířkou bordury.
A přiznám se, že se při všech těch přídavcích na švy dost často seknu.
Tentokrát jen opravdu maličko.
Výsledný ubrus je na obě strany o o půl centimetru kratší ;o))


Přiznám se, že mi daly hodně zabrat jednotlivé úhly u bordurové látky.
Několikrát celá práce letěla do kouta.
Nakonec jsem to zvládla.

S šedou kolekcí nastal problém.
Objednávka totiž nezněla na ubrus.
Zadání bylo čtyři polštářky o velikosti 40x40 cm - vždy dva a dva stejné.
A k tomu ubrousek o velikosti prostírání - 45x35 cm.
Dlouhou dobu jsem netušila, jak s tím naložím.
Bordura byla dost široká na tak malé věci a mě bylo líto jí rozřezat na jednotlivé pruhy růžiček.
Navíc nebyl prostor pro švové přídavky.
Nakonec jsem se s tím jakžtakž popasovala.
I když látky je mi docela líto :o(





Žádné komentáře:

Okomentovat