sobota 11. března 2023

I maličkosti potěší

... již téměž dva týdny řeším problém s O2TV ...
... propracovala jsem se žel až k tomu, že jen si na O2 vzpomenu, mám žaludek jak na vodě ...
... být mi o pár desítek let míň, asi bych se obávala, zda nejsem v tom ...
... o O2 ale až někdy příště ...

... dnes jen něco málo o tom, že i maličkost dokáže udělat radost ...
... třeba když se včera na titulce Fleru objevil náš Alex ...
... v pelíšku pro mazlíčky ...


... no a dnes ráno jsem se tak nasmála, až mi hrozila výměna spodního prádla ...
... a kupodivu při čtení článku na Seznamu ...
... Jindřicha Šídla a jeho Šťastné pondělí jsem velice ráda sledovala na TV Seznam ...
... TV Seznam už nesleduji, protože veškeré "sranda-pořady" i skvělou investigativní žurnalistiku vyměnili za nejrůznější seriály ...
... škoda, že to, co mě zajímalo, už je možné najít jen na netu ...
... jako třeba dnes Šťastné slovo ...
... stačí kliknout ...
... a jste-li stejného smýšlení jako já, fakt se nasmějete ...
... tak moc je to trefné ...

Žádné komentáře:

Okomentovat