úterý 2. srpna 2022

Šaunštejn

... pokračuji se vzpomínkami na focení v Českém Švýcarsku ...
... o hodince strávené na Křížovém vrchu si můžete přečíst tady ...
... u Dolského mlýna jsme fotili více než tři hodiny - povídání a fotky zde ...
 
... po obědě ve Vysoké Lípě jsme se vydali přes Šaunštejn na Malou Pravčickou bránu ...

... na Šaunštejn jsem odmítla vylézt ...
... i když jsem sama se sebou hodně bojovala ...
... moc jsem nahoru chtěla ...
... jenže ...
... nemám ráda výšky ...
... přesněji řečeno nezvládám, když pod mýma nohama nemám pevnou zem ...
... začnou mě svědit chodidla a nejsem pánem svých reakcí ...
... obávám se, že zatuhnu a bude problém ...
... a tak jsem raději neriskovala, že by mě třeba kolegové museli dolů složitě sundávat ...
... člověk holt nemůže mít všechno ...

... mám tedy jen fotku Šaunštejnu z dálky ...
... jen nejsem schopná dnes již identifikovat, ze kterého místa jsem ji cwakla ...


... také u dalších dvou fotek nejsem dnes schopná určit, odkud jsem fotila ...
... vím jen to, že jsou cwaknuty z jednoho místa někde mezi Šaunštejnem a Malou Pravčickou bránou ...



...  jedinou fotku z Malé Pravčické brány jsem po několika marných pokusech o její úpravu nakonec vyhodila do koše ...
... když jsem si prohlížela cizí fotky brány na fotografické mapě na Seznamu, překvapilo mě, že na malou vyhlídkovou plošinu na bráně v současnosti vede kovový žebřík ...
... v roce 2008 tam byly jen schody vytesané do skály ...
 
... ostatně od kamarádky vím, že třeba dřevěný můstek, který jsem fotila u Dolského mlýna, už taky neexistuje ...
... stejně tak na novějších fotkách Dolského mlýna už není dřevěné mlýnské kolo ...
... jo svět se mění ...
 
... snad alespoň mapy zůstanou jakž takž stejné ...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat