neděle 3. dubna 2016

PPM 2016

Na výstavě jsem byla - jako několik let zpátky - opět od pátku do neděle.
Jen nevím, jestli už jsem se nabažila, nebo jen na mě působila depka.
Připadalo mi, že exponátů bylo nějak méně, hlavně těch zahraničních.
Možná je to však jen můj dojem.
Jsem "konzerva" a mám ráda klasický patchwork.
A ten byl k vidění pouze v českém podání, i když hodně zdařilém.

Tématem letošní soutěže byly hvězdy.
A já se prvně shodla s odbornou porotou.
Vítězný quilt se nejvíce líbil i mě.


Už méně jsem se shodla s porotou v oblasti art quiltu na téma čas.
Vítězný quilt (zimní les) opravdu obdivuju, jen ten čas jsem tam nějak nenašla.
Mnohem více mě zaujaly quilty na fotce níže ;o)


PPM jsme s kamarádkou procouraly po všecky 3 dny.
I naši oblíbenou rajčatovou polévku jsme si daly.
Jako ostatně každoročně.
Jen tuším loni ji už neměli ;o)

Prozkoumaly jsme i nabídku prodejců - těch, kteří se zúčastňují pravidelně i těch nových - jen pro peněženku jsme sahaly mnohem méně než v minulých letech.
Možná jsme jen nuceně přešly na opatrnější důchodcovský "režim".
Velkou roli asi hrála i depka ze všudypřítomných vojáků se samopaly.
I dnes jsme je potkávaly v metru, před metrem na Černém mostě (nenechala jsem si ujít návštěvu Ikey), na autobusovém nádraží na Florenci ...
A stále ve mně vyvolávali místo pocitu bezpečí spíše stísněnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat