sobota 2. dubna 2016

Festival textilu a quiltu

Ve stejném termínu jako PPM uspořádala letos firma Bellus v Dubči Festival textilu a quiltu.
Konal se pouze ve Špejcharu a absolutně se nedal srovnat s výstavou kreativity, která se před časem konávala na jaře právě v termínu PPM.
Nevím, proč pořadatelé této výstavy změnili termín, ale myslím, že to bylo špatné rozhodnutí.
Velké množství návštěvnic PPM se výstavu kreativity nenechalo ujít a také tam hojně utrácelo.

Ale zpět k Festivalu textilu a quiltu, který se dle Bellusu konal též jako oslava padesátého čísla časopisu Švadlenka.
Festival mě docela zklamal.
Švadlenka číslo 50 sice byla měsíc před obvyklým termínem vydání opravdu k mání, látek ke koupi však bylo velice pomálu.
Pomálu bylo i dalších prodejců.
Mezi vystavenými quilty mě sice několik kousků zaujalo, ale fotek jsem udělala jen pár.


Okoukla jsem nový způsob barvení látek, finanční náročnost použitých barev i složitost procesu barvení mě však přesvědčila, že toto já opravdu nee ;o)
I když některé obarvené látky se mi líbily opravdu moc.

A tak jsem alespoň načerpala několik velmi užitečných informací k volnému quiltování, na které se už nějaký ten pátek chystám.

Brouzdání Špejcharem nedokázalo přebít depku, která mne přepadla cestou do Dubče.
V metru mě zaskočila přítomnost vojáků se samopaly.
Jedna skupina dokonce nastoupila do vagonu.
Tři hodně mladí kluci v maskáčích - každý v rukou samopal v pohotovostní poloze (snad se tomu tak říká), v očích sveřepý výraz svědčící o tom, s jakým gustem si "hrají" na vojáky - a s nimi mladý policista stáli ve vagoně metra maličký kousek ode mě a mé kamarádky a jeli s námi až na Černý most.
Jejich přítomnost paradoxně rozhodně nezpůsobila, že bych se cítila bezpečněji.
Spíše naopak.
Na hrudi se mi usadil hodně stísněný pocit.
Dokonale mě to rozhodilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat