pátek 1. dubna 2016

Apríl

Rok se s rokem sešel a přiblížilo se opět konání PPM.
Tentokrát velmi časně.
První dubnový víkend - termín, kdy se tato akce každoročně pořádá - vyšel letos na 1.-3. dubna.

Raději jsem vstala o maličko dříve, než by bývalo bylo třeba, co kdyby ...
A tak mi zbylo před odjezdem autobusu směr Praha několik minut navíc.
Rozhodla jsem se je využít k topování zboží na Fleru a upozornění pro mé potencionální zákazníky na mou třídenní nedostupnost na netu.

Po přihlášení se na Fler na mě vyskočila podivná hláška.
Něco v tom smyslu, jako že mám autorizovat svůj účet.
Ani si to přesně nepamatuju.
Napadlo mě: "Zase Fler vymýšlí nesmysly, jako by nebyly důležitější věci k řešení."
Po kliknutí na pokračovat se mi málem zastavilo srdce.
"Je nám líto, že jste se rozhodli ukončit Vaši činnost na Fleru".
Pak se objevila lišta, na které postupně přibývaly procenta - jako například u instalací.
A nad ní - nebo pod ní? už nevím - hlášky typu:
"Probíhá mazání Vašeho zboží ... Vaší pošty ... Vašich objednávek ..."
Zírala jsem na monitor zcela paralyzovaná.
Když se objevila hláška "Odesíláme e-maily Vašim zákazníkům" napadlo mě jen:
"Proboha, co budu dělat? Zákaznice mi už zaplatila kostku, jejíž termín dodání je 3 týdny. Vždyť absolutně nemám čas cokoliv řešit, za čtvrt hodiny musím vyrazit na autobus."

Procent na liště přibývalo.
Hlášky o tom, co právě probíhá, jsem nejspíše přestala číst.
Zůstalo jen prázdno a nezodpovězená otázka:
"Co budu dělat? Vždyť já vše mohu začít řešit nejdříve v neděli večer."

Procenta se dostala na stovku ... hlášky se přestaly míhat ... a na monitoru se objevilo

A P R Í L

Totální paralýzu nahradil vztek.
A to pořádný.
Ne na to, že jsem naletěla.
Pořádný vztek na Fler.
Jak si něco takového vůbec může provozovatel Fleru dovolit?
Takovouhle "taškařici" snad může vymyslet jen puberťák.
Možná jsem suchar, ale vůbec mi to nepřišlo vtipný.

Vytočená do běla jsem se rozhodla topovat zboží i na druhém mém profilu.
Přestože jsou oba profily propojené, čekala na mě tatáž hláška.
Tentokrát jsem odklikla zpět, ale bylo mi to prd platné.
Apríl - dle mého hodně přes čáru - se spouštěl při použití jakéhokoliv z tlačítek.
A tak jsem ztratila nějakou tu dobu, než se jednotlivé akce prokousaly ke stu procent, abych konečně mohla napsat zprávu pro mé případné zákazníky o mé víkendové nedostupnosti na netu.

A konečně jsem mohla - stále pořádně naštvaná - nasypat kočičákům do misek několik porcí granulí a vyrazit na autobus směr Praha a PPM.

Žádné komentáře:

Okomentovat