čtvrtek 21. dubna 2016

Tak nám ...

... zabili Ferdinanda ... 
... tuto hlášku jistě každý zná ...
... já ji však malinko pozměním ...

... tak nám zdražili EgronetTicket ...

... vyrazit za dvě stě káčé jen a toliko pro časopisy se mi zdá hýřením ;o) ...
... budu muset vždy vymyslet nějaký ten výlet, abych jízdenku řádně využila ...

... první výlet jsem naplánovala k přehradě u městečka Falkenstein ...

... původně bylo v plánu vyrazit už včera, ale fakt se mi nechtělo vstávat ...
... dnes ráno to nebylo o moc lepší, spíše naopak ...
... venku sice skoro jasno, ale pořádná kosa ...
... teploměr jen neochotně opouštěl dílečky pod nulou ...
... přesto jsem se nakonec přemluvila a vyrazila ...

... v Sokolově jsem měla docela dost času na přestup, nějak nám ty spoje nenavazují ...
... a jak jsem tak brouzdala nádražím ve snaze se alespoň trošku zahřát, narazila jsem na scenérii, kvůli které jsem neodolala a vytáhla Nikonka ...



... nikdy by mě nenapadlo, že skleněný plot (snad se tomu dá říkat plot), oddělující autobusové nádraží od vlakového, s nalepenými siluetami dravých ptáků může být po namrznutí tak fotogenický ;o))
... záběry mě docela zaujaly ...
... tento typ rámečků nemám ani trochu ráda, myslím, že jejich použití fotku hodně degraduje ...
... tentokrát jsem je zkusila a myslím, že se k takovémuto záběru docela hodí ...

... o výletě okolím Falkensteinu  někdy později ...

Žádné komentáře:

Okomentovat