úterý 18. listopadu 2014

Zpátky na stromy ...

Titulek může být maličko zavádějící.
Jen jsem chtěla napsat, že s tvorbou scrapalba to nakonec bylo jinak.

V neděli večer, vlastně už v pondělí krátce po půlnoci, jsem zalezla do peří. A přestože unavena na nejvyšší míru, usnout jsem nemohla. Hlavou se mi honilo všecko možné.

Hlavně jsem však přišla na to, že těch jedenáct stránek, co jsem vytvořila, je úplně k ničemu.
Stránky jsou tak nějak "každý pes jiná ves". Pokud by to byl kalendář, nijak by mi nevadilo, že je každá strana jiná. Koukat na další budu vždy až za měsíc.
Ale ve scrapalbu mi to najednou přišlo příliš rušivé.

A tak jsem nakonec všecko "vyhodila" a začala v pondělí ráno úplně znova.
Při ukládání strany číslo pět jsem přišla na to, že ukládám jen 88%. To je tak, když se jeden s Gimpem až tak moc nekamarádí ;o))
Takže opět znova od počátku.
Nakonec jsem vše stihla a kolem deváté večerní odešla objednávka.

Ukážu jen jedinou stránku. Je to překvapení, i když poodhalené.
A protože mladí na můj blog chodí, vědí už, co očekávat pod stromečkem ;o))



Žádné komentáře:

Okomentovat