čtvrtek 27. listopadu 2014

Další deka pro malou slečnu

Tahám ze skříně kostlivce. Patchworkářky jistě znají. V náhlém popudu je ušit topík, ale jeho přeměna v kompletní patchworkový výrobek vázne. A tak skončí ve skříni. Prostě kostlivec.

Tato deka sice byla kompletní, v plánu však byly ještě polštářky. A k těm jsem se nějak nemohla dokopat. Až jsem vyhlásila sama pro sebe akci "skříně bez kostlivců" a polštářky dokončila ;o))

Deka má velikost 135x105 cm.
Výplň tvoří středně silný vatelín, zádíčka jsou z růžovobílého flanelu.
Prošito ve švech patchworkového vzoru. Panenky prošity v základních okrajových liniích.


Tady ještě celkový pohled na deku. Fotky jsou maličko máznuté. Jsou foceny v mizerném světle narychlo před Free Fler Marketem. Doma mi je bohužel nemá kdo podržet :o(



Zbyly ještě dva obrázky panenek a tak bylo jasné, že z nich budou polštářky. Původně jsem chtěla patchworkový blok oříznout na čtverec, nakonec jsem se rozhodla pro polštářky kulaté. Že jsem raději nezůstala u toho čtverce, ušetřila bych si nervy. Okraje polštářků se totiž po vsunutí náplně vlní :o(

Polštářky mají průměr 45 cm.
V zadní části polštářku skrytý zip.



Je to opět recyklace flanelového povlečení. Z jediného povlečení včetně polštáře tak vznikly 3 dětské deky a 4 polštářky. Další najdete TADY a TADY .

Žádné komentáře:

Okomentovat