pondělí 17. listopadu 2014

Ach ten Gimp ...

Celé sobotní odpoledne i kus večera jsem strávila nad fotkami pro mapový okruh.

A samozřejmě mi neunikla informace, že 24print.cz, kde nechávám fotky tisknout, má víkendovou akci na poštovné a balné zdarma při objednávce nad 500 Kč. Kruci, ale fotky za pětistovku, k čemu by mi byly.

Při brouzdání stránkami 24print.cz jsem zabrousila i mezi fotoknihy.
Mám je moc ráda, ale jsou tak trošku nad mé finanční možnosti.
Mám jen jedinou. Greek Nostalgia s černobílými nostalgicky upravenými fotkami. Několik jich můžete vidět TADY . Nechala jsem si ji dělat vlastně jen proto, že jsem dostala poukaz na její zhotovení zdarma. Byl to bonus za nákup upgrade Zonera. Nakonec jsem si něco málo připlatila, protože jsem chtěla více stránek.

Proč o tom ale píšu.
Při brouzdání mezi fotoknihami mi padlo do oka scrapalbum s kroužkovou vazbou a cenou mnohem příznivější.
A nápad byl na světě.

Po mnoha a mnoha měsících jsem pustila Gimp ... a zjistila, že jsem všecko zapomněla.
Předcházelo tomu ještě prolézt hromadu papers, frames a elements - to jsou prosím termíny z digiscrapu ;o)) - které jsem si před časem nasyslila v nemalém množství. Celé to lustrování stovek adresářů trvalo několik hodin.
A pak už jsem otevřela Gimp ... a čučela do něj jak tele na nový vrata.
Dalších mnoho desítek minut trvalo, než jsem se maličko zorientovala.
Opravdu jen maličko.
Šlo to ztuha. Půl hodiny po půlnoci jsem měla hotových 11 stran.
A s pěknou počínající migrénou jsem zalezla do pelíšku.

Tady jen pár ukázek ;o))






Žádné komentáře:

Okomentovat