pondělí 24. listopadu 2014

Chebské noční cwaky

Na Free Fler Market jsem kromě rukodělných výrobků vzala s sebou i Nikonka. V Chebu je mnoho krásných zákoutí, které stojí za vyfocení.

Sobotní ráno bylo opravdu úžasně fotogenické, i když ne všude.
Nad KV obligátní podzimně-zimní dusivá poklička.
Za Sokolovem už se proklubávalo modré nebe, kolem silnice (žel občas i na silnici, zejména na mostech) námraza.
Před Chebem mé srdce fotografa zaplesalo.
Námraza, přízemní pás mlhy, modré nebe, nad obzorem se pruhem zvedající se části mlhy prodíralo sluníčko.
Při příjezdu do města ke kulturnímu centru úžasný pohled na kostel svatého Mikuláše. Nad řekou pás mlhy, která zcela skryla panelák za mostem. A nad tím vším se z mlhy nořil kostel na pozadí modré oblohy.
Áááách.
Jenže já na focení rozhodně neměla čas :o(

Kromě Nikonka jsem vzala i stativ, chystala jsem se na večerní focení.
Jenže těsně po 18. hodině jsem si připadala jak o půlnoci. Cheb téměř vymetený.

Ač nasazen širokáč, kostel svatého Mikuláše se mi nechtěl vejít do objektivu. A čím více jsem se od něj vzdalovala, tím více se pochopitelně bortily svislé linie. Prostě úžasné kostelní schody jsem do záběru nedostala. Raději jsem obětovala je, než špičky kostelních věží ;o))


Mezi domy Špalíčku prochází úžasná uzounká ulička.


Nad Špalíčkem se momentálně staví stánky pro vánoční trhy, před ním byl navíc zaparkovaný traktor. Fotit tedy nemělo cenu.

Vnořila jsem se do kouzelných uliček, maličko jsem je znala ze své návštěvy Chebských dvorků. Příspěvek TADY .
Cestou jsem však byla nucena několikrát změnit směr, neboť v uličce, kterou jsem měla v úmyslu projít, se občas vyskytla podivná individua, kterým se můj instinkt radil raději vyhnout. Oklikou jsem se dostala na Františkánské náměstí, abych zjistila, že je tak malé, že ani širokáč nemá šanci. A protože podivných individuí se v uličkách pohybovalo více, raději jsem se vrátila na náměstí. Nerada bych v uličkách zabloudila a riskovala tak, že mi ujede vlak.
Na náměstí už jen poslední cwak podloubíčka


a raději honem rychle z tmavých ulic, kde mi všichni připadali dosti podezřelí, na nádraží.

Druhý den ráno se úžasná mrazivá atmosféra ze sobotního rána nekonala. I nad Chebem dusivá poklička a světlo veškeré žádné :o(



Žádné komentáře:

Okomentovat