čtvrtek 1. srpna 2024

Tulbaghia violacea

 
... jinak též česneková tráva, pokojový česnek nebo společenský česnek ...


... nádherně kvete a skvěle chutná ...
... více se dozvíte na stránce, kde jsem si i půjčila obrázky nahoře ...
... mě se květy cwaknout nepodařilo, protože jsem je využila spolu s natí k dalšímu pokusu s domácím bylinkovým máslem ...


BYLINKOVÉ MÁSLO S ČESNEKOVOU TRÁVOU

kostka změklého másla (250 g)
cca 8 lžic olivového oleje
(aby se máslo po vyndání z ledničky lépe roztíralo)
několik - ne moc, jsou velice česnekové - najemno nakrájených listů česnekové trávy
(já stříhám nůžkami)
všecky květy, které jsem na česnekové trávě momentálně měla
himálajská sůl podle chuti


... protože mi vykvetl jen jeden složený květ, přidala jsem i pár květů vytrvalé bazalky, která taky kvete fialově ...
... a další bazalkové květy jsem dala i na namazaný chleba ...




Žádné komentáře:

Okomentovat