čtvrtek 22. září 2022

Domácí kozí jogurt

... jogurty si dělám doma v mém pomalém hrnci vcelku pravidelně ...
... protože miluju kozí mléko a vše z něho, vyzkoušela jsem pochopitelně i jogurt z kozího mléka ...
... záměrně píšu z kozího mléka, nikoliv kozí jogurt ...
... kozí mléko i jogurt jsem koupila na scuk.cz ...
... jenže jsem do košíku hodila místo kozího jogurtu jogurt ovčí ...
(mimochodem ovčí jogurt byl fantastický, i když hodně tučný)
... a protože mi bylo líto experimentovat s kombinací koza - ovce, k nastartování jsem použila jogurt z kravského mléka ...
... a spotřebovala i staré zásoby džemů z Lidlu ...


... postup stejný, jako v tomto receptu ...
... jogurt byl ještě maličko řidší než ten z kravského mléka ...
... i když zráním opět pomalu houstl ...
... a taky z něj bylo stále více cítit kozí mléko ...
... což mě v žádném případě nevadí ...
... jsou však lidé, kterým kozí mléko "smrdí" již z principu, aniž by ho ochutnali ...

Žádné komentáře:

Okomentovat