čtvrtek 28. února 2019

Rebarborová ...

... miluju rebarboru ...
... nebo jak říkávala moje babička - rabárbr ...
... vzpomínám na její kynuté koláče ...
... i na to, jak mě posílala do vesnického obchůdku pro dvě kostky droždí ...
... věděla totiž, že půlku kostičky cestou domů sním ;o))

... mám ráda rebarboru třeba v jogurtu ...
... tam si ovšem dávám tu svou vypěstovanou v kýblu na balkoně ...
... běžně se totiž do jogurtů nedává ...
... kdysi se dovážel jogurt Ehrmann ... s rebarborou ... s angreštem ... s mákem ...
... jenže už mnoho let jsem na něj nenarazila ...
... nedávno jsem si koupila v Lidlu marmeládu s malinami a rebarborou ...
... už se těším, až ji otevřu a namažu na špaldové palačinky ...
... nebo si jí přimíchám do bílého jogurtu ...

... a proč rebarbora na konci února?
... takhle mi raší v kýblu na balkoně ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat