pondělí 18. února 2019

Slunečnice v zimě?

... ano, i to se stává ...

... již před mnoha a mnoha měsíci jsem šila z "burzovního" povlečení ubrusy, košíčky a prostírání ...
... a k nim jsem umotala z pedigu i sadu košíků, malý a velký kořenkovník a stojan na papírové utěrky ...
... prostírání, podkafíčka a košíčky se prodaly, dokonce i část ubrusů, i když to chviličku trvalo ...
... jen košíky stále zůstávaly, i když jsem je s sebou brávala i na trhy ...

... až nedávno se sada košíků prodala ...
... a k nim malý kořenkovník a stojan na papírové utěrky, které byly na objednávku ...
... a tak jsem po dlouhé době musela najít krabice se dny na pedig ...
... pochopitelně byly až úplně vespod pod krabicemi s látkami ;o))

... chvíli trvalo, než jsem našla tu správnou ...
... když už jsem měla všecky krabice s dýnky vydolované, došlo mi, že by to chtělo udělat si v poči něco na způsob skladu ...
... mám skladovou evicenci v excelu, ale devadesát procent dýnek je ze starých zásob a tudíž bez dokladu ...
... a tak jsem strávila víkend inventurou dýnek bez dokladů ...
... a zjistila, že přesně ty, co mám vystavené na Fleru, došly nebo velice záhy dojdou ...
... prostě Murphyho zákony fungují ...

... a fungují dokonale ...
... několik dnů na to přišla další objednávka ...
... na slunečnicovou sadu košíků, kterou už ovšem bylo nutné nově uplést ...
... a tak nezbylo, než prohrabat se spoustou ubrousků ...
... najít poslední dva kousky ...
... a pustit se do ubrouskování dýnek ...
... to vše v době, kdy pracuju na obří patchworkové dece ...
... jsem tedy v současnosti maličko rozpolcená osobnost ...
... nějak nevím, na čem pracovat dřív ;o))


Žádné komentáře:

Okomentovat