středa 20. února 2019

Béžovohnědá ...

... jak už jsem psala v pondělí, na béžovohnědé dece, co měla být původně petrolejová, průběžně pracuju ...
 
... když jsem dělala propočet materiálu, napsala jsem si rovněž, kolik pruhů a jak širokých budu potřebovat nařezat ...
... z nich jsem našila bločky, které jsem pomalu kompletovala do jednotlivých řad ...
... v pátek jsem zjistila, že bločků kvapem ubývá, zatímco top je stále širší než delší ...

... ano, hádáte správně ...
... soudruzi z NDR pravděpodobně někde udělali chybu ;o))
... celou sobotu jsem šila a modlila se, aby látky vystačily ...
... jedna z nich vyšla na top deky zcela knop ...
 ... k dece mají být ještě dva polštářky a ubrus ...
... alespoň nemusím řešit, kterou béžovku na ně použít ;o))

... spadl mi obrovský kámen ze srdce ...
... v e-shopu, kde jsem ji kupovala, ji už totiž nemají ...
... ještě že jsem všech látek kupovala více, neb jsem už předem počítala s více projekty, nejen s těmi objednanými ;o))

... v šití jsem pokračovala i v neděli ...
... řízla jsem i na štolu, košíčky a povícero polštářků ...
... a několikrát propočítala, kolik budu muset dokoupit ...
... spěchalo to, protože e-shop měl do neděle dopravu zdarma ...

... v pondělí dopoledne jsem žehlila polštáře, ze kterých budou zádíčka čtvercových ubrusů ...
... a při té příležitosti mě napadlo, že bych měla cwaknout připravená dýnka i topy deky, polštářků a ubrusů, aby bylo vidět, že se fakt neflákám ;o))



Žádné komentáře:

Okomentovat