sobota 10. října 2015

Vánoční ubrousky

Už víc jak týden se zaobírám téměř celé dny vánočními ubrousky.
Mám jich tolik, že by se do nich daly balit svačiny po několik let, ne-li desetiletí.
Což by ale byla škoda.
A tak jsem se rozhodla, že je nabídnu dále.

Pět krabic - takových těch od ubrousků, co se do nich vejde 12 celých balení - jsem zredukovala na krabici jednu.
Prostě jsem se se všemi rozloučit nedokázala.

No a z ostatních mi už mírně hrabe.
Nejprve je rozdělit do jakýchsi tematických skupin tak, aby celkový počet byl dělitelný pěti.
Na Fler totiž dávám sady po 5 kusech, nechce se mi platit za každý ubrousek kačku provizi.

Pak nafotit.
Jenže jako na potvoru je venku skoro neustále tma.
Pak ty fotky upravit a nasoukat na Fler.
Jde to pomalu a ztuha.
Ale chci to udělat co nejdříve, snad se alespoň něco prodá.

Tady jen několik málo ukázek.





Zatím jsou na Fleru. I když zdaleka ne všechny.
Na Simiře jen některé, tam to jde fakt ztuha.

Pokud máte o ubrousky zájem, jukněte na Fler či na Simiru (odkazy najdete v pravém panelu).
Ubrousky pomalu mizí, zejména ty, co byly jen po jednom kuse ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat