pátek 2. října 2015

Změna vzhledu

Na Fleru se snažím prodávat už nějaký ten pátek.
Zaregistrovala jsem se již koncem roku 2008, ale moc jsem se obchůdku nevěnovala.
Systematičtěji jsem se prodeji na Fleru začala věnovat až před velikonocemi 2013.
A hned zpočátku jsem postavila vzhled obchůdku na fotkách ve formě pohlednic.

A také jsem se pochopitelně začala více věnovat tvorbě TOP nominací.
Mé výrobky se objevily i v nominacích ostatních uživatelek Fleru, avšak s výjimkou jediné TOP nominace na titulní straně Fleru - zkouknout možno TADY - bez úspěchu :o((

V nápovědě Fleru se píše následující:

Jaká jsou kritéria pro výběr z nominací? Především by vaše nominace měla obsahovat kvalitní zboží prezentované kvalitními fotografiemi. Nevzhledné (už jsme opět u kvalitních fotografií) či nevkusně přizdobené (rámečky, srdíčka, duhy, kytičky) fotografie nemají moc šancí na umístění v Top výběru. Jednotlivé zboží v Top nominaci by také spolu mělo "ladit". 

Nemyslím si, že mé "pohlednice"  jsou nevzhledné či nevkusné,


přesto jsem trávila dlouhé minuty nad tvorbou TOP nominací zbytečně.

A když jsem pak dostala na Fleru vzkaz od své obdivovatelky, abych nepoužívala "koláže", že se NESMÍ (její slova)  používat do TOP nominací, rozhodla jsem se vzhled obchůdku změnit.
I když mě to docela mrzí.
Jednak mě to stálo spoustu času s výměnou titulních fotografií,
ale hlavně je pryč můj snad osobitý vzhled obchůdku.

A taky jsem zvědavá, zda ten čas věnovaný úpravě a změně fotek byl vůbec k něčemu.

Žádné komentáře:

Okomentovat