čtvrtek 15. října 2015

Pohyb

Čtvrtletní soutěže fotoklubu mají stále příšernější témata.
To poslední - POHYB - mě donutilo přemýšlet.
Nakonec jsem i vymyslela, ale nějak nestihla realizovat.

Napadlo mě třeba cvaknout na dlouhý čas hodiny a doufat, že vteřinovka bude ostrá a vždy o kousek dále.

Taky by se dala do tématu pohyb vměstnat "kouřovka". Občas mě napadne, že jsem tuto disciplínu ještě nevyzkoušela.

Docela ráda bych se pokusila cvaknout na dlouhý čas roztočenou káču. Mám tyhle "šmouhatý" zasněný fotky ráda. Jenže nemám káču.

A hlavně nebyl čas, takže opět hluboký ponor do fotoarchivu ;o))

Vybrala jsem tři fotky.




A vytiskla doma na formát A4, větší neumím.

Škoda papíru i inkoustu v tiskárně.
Fotky získaly po dvou hlasech.
Možná se jen svou velikostí ztratily.
Kolegové totiž tisknou veskrze na formáty 40x30 cm respektive 45x30 cm.
Možná jsou ale opravdu naprd :o(

Žádné komentáře:

Okomentovat