pátek 19. září 2014

Když vezmu do ruky štětec

Konečně jsem nafotila nové květináče.
Vznikly už během srpna, kdy jsem problémy s nepohodou léčila pomocí štětce. Hrabat se v hlíně nebo něco natírat mě docela uklidňuje.

Nejprve nový květináč pro mrazuvzdorný rozmarýn.


Pak do série květináč na mátu. Je to marocká máta a tak úžasně voní, že jsem jí v zahradnictví prostě nedokázala odolat.


A nakonec nový květináč pro šefleru.
Tu jsem koupila před necelými dvěma roku v Kauflandu za necelou dvacku. Měřila tehdy nějakých 20 cm. Byla ve slevě, protože ji nikdo nechtěl. Prostě jsem si ji musela vzít domů ;o))
Odvděčila se mi bujným růstem. Dnes má už 140 cm. Ke stropu ji chybí už opravdu málo, brzy ji budu muset postavit na zem.
A protože nutně potřebovala stabilnější květináč, jeden jsem jí dopřála.



Žádné komentáře:

Okomentovat