čtvrtek 25. července 2013

První ...

První rajčátko dozrálo v truhlíku za kuchyňským oknem.


Přiznávám, že jsem ho utrhla a naaranžovala na list. V místě, kde dozrálo, jsem ho totiž nedokázala vyfotit. Autofokus se nechytal a ani ruční ostření nevedlo ke koukatelnému výsledku. Takže maličký klam. Ale že mu to mezi brášky sluší.
Ano jsou to rajčátka, nikoliv snad rybíz nebo angrešt ;o))

A když už jsem byla v tom focení, neodolala jsem ani pnoucím muškátům za oknem obývacího pokoje. To aby snad třeba nezáviděly svým bratrancům, vzpřímeným muškátům na balkoně, kterým jsem věnovala předposlední dva příspěvky.
Kromě hojně rozšířených červených nebo růžových s jednoduchými květy mám v truhlíku taky jeden růžový plnokvětý a pak jeden moc krásný červenobílý žíhaný ;o)


Doma mi kvete jen klívie.



No a na balkoně začíná kvést taky oleandr.



Omlouvám se, že mé příspěvky jsou poslední dobou trošku monotematické.

Včera přišla bouřka a maličko se ochladilo. Slibuju tedy, že už konečně zapnu žehličku, vyžehlím předeprané látky a pustím se do šití.
Čestný pionýrský ... ;o))

Žádné komentáře:

Okomentovat