středa 24. července 2013

... nejen bíle ...

Dnešní příspěvek navazuje na ten poslední ... kvetou ... nejen bíle ;o)

Minule jsem tvrdila, že se mi podařilo zasadit do květináče jen muškátky kvetoucí bíle. Unáhlila jsem se, je mezi nimi i růžový.


Na fotku zrovna pyšná nejsem. Je z dnešního rána. Vstávala jsem s migrénou. Na nějaké velké focení špatná konstelace hvězd.
Ani záclonkové tyčky fotce nepřidají. Plní však svůj účel bezezbytku. Letos mi vítr ještě muškáty, které sídlí v rohu na balkonovém zábradlí, nepolámal.
A taky jsem chtěla cwaknout tu záplavu květů, než ty již odkvétající odstraním. Napočítala jsem 43 květů a poupat v jediném květináči. Myšleny jsou stonky s květy a poupaty - pochopitelně ;o)


Také mladší bráškové bílého muškátu, tentokráte růžové a plnokvěté, se snaží. Nemají stejnou barvu, jeden táhne maličko do oranžova. Oba jsou v jednom květináči a stojí v rohu balkonu.



Vždy mě fascinuje, že poupátka plnokvětých muškátů vypadají jak miniaturní růžičky.




Vlastně se divím, že muškáty tak krásně kvetou. Je tu totiž opět a zas vlna tropických veder. Včera se rtuť teploměru zastavila na neuvěřitelných 40,8 stupně pana Celsia. No s tou rtutí je to jen slovní obrat. Mám pochopitelně digitální meteostanici ;o)). Jo a venkovní čidlo je pochopitelně umístěno na místě, kam nedosáhne jediný sluneční paprsek. O to překvapivější je naměřená teplota.

Poslední dny - na rozdíl od muškátů - přežívám v zabedněném bytě. Snažím se nepustit teplo dovnitř. Okna i balkonové dveře otvírám jen brzy ráno nebo pozdě v noci. Přesto mám v bytě příšerných 27 stupňů :o(


Žádné komentáře:

Okomentovat