pondělí 15. července 2013

Kvetou ...

O tom, že se mi vcelku úspěšně daří přezimovat vzpřímené muškáty, jsem už psala. Jen mě maličko neustále překvapuje, že kvetou v jakýchci vlnách. Mohutně vykvetou mnoha květy najednou, jakmile však květy odkvetou, není na nějaký cca měsíc po květech ani památky. Jakoby sbíraly sílu na další dobu kvetení. Nevím, jestli je to tak normální, nebo dělám v něčem chybu. Prostě jsem se s tím smířila.

Když jsem na jaře muškáty přesazovala, rozhodně jsem neměla v úmyslu sázet je podle barev. Přesto se mi podařilo zasadit do největšího květináče výhradně maminu a její potomky mého nejstaršího muškátu. Je bílý a mám ho už cca 8 let.


Ve druhém květináči jsou pak muškáty kvetoucí růžově. Teda alespoň doufám, že všechna poupata budou růžová ;o)


Kvetou už dokonce i letošní řízky.


A nakonec truhlík s prazvláštní květinkou ;o))
Truhlík byl připraven na vysázení převislých jahod. K jejich zakoupení však nakonec nedošlo.
No a z truhlíku na parapetu balkonového okna si udělala pohovku naše Amálka.



Žádné komentáře:

Okomentovat